Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spyware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu een goede manier om op spyware te filteren? Is er een contentfilter die je kan gebruiken?
Is er iets op basis van linux of misschien iets hardwarematigs dat je kan aanschaffen?
Ik zoek iets dat de data checkt voordat het bij de gebruiker komt.

Wat is de beste antispyware tool die je kan aanschaffen voor een leuk prijsje?

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:37

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Verwijderd

Persoonlijk ben ik héél erg te spreken over MS antispyware. MS antispyware heeft een TSR, die z'n werk best goed doet. Voorwaarde is wel dat je hem up-to-date houd, en het natuurlijk niet opzoekt.

Combineer MS antispyware met firefox en een behoorlijk compleet adblock filter, die eventuele "oeh, kijk, smileys-en-een-tool-die-m'n-PC-sneller-maakt,-en-een-tool-die-het-weer-in-de-systray-zet! banners blokkeert, dan KAN het haast niet misgaan.

Verwijderd

www.google.nl zou ik zeggen.

Kijk ook eens op http://tucows.xs4all.nl/w...dwarecleaner_default.html

Genoeg te vinden qua spyware cleaners.

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11 16:52
Iets hardwarematigs lijkt me een beetje moeilijk voor spyware om dezelfde reden als hardwarematige antivirus. Updates dus!

Wat goede spyware blockers zijn voor linux weet ik niet omdat ik zelf nauwlijks met Linux werk maar daar zal vast wel wat voor bestaan. Houd er wel rekening mee dat zelfs de beste blockers niet opgewassen zijn tegen klikgrage gebruikers die alles installeren. Dan ben je met Linux waarschijnlijk beter af dan met Windows maar je zult toch regelmatig een scan moeten doen om schoon te blijven.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:37

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Vrijwel alle spywarescanners van tegenwoordig hebben een realtime scanner aan boord tegenwoordig.
Zoals ad-aware, spybot:s&d, spysweeper enz.

en er zijn er ook die als voornaamste taak voorkomen van spyware hebben, zoals spywareblaster.

Ik zou zeggen gebruik de search en zoek eens op spyware voorkomen of iets dergelijks.
Dit is al zo vaak voorbijgekomen.

Houdt er rekening mee dat er geen 'super' blocker of scanner bestaat, maar dat het vaak een combinatie is van verschillende programma's die elkaar aanvullen en niet te vergeten; een portie 'grey matter' ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 08-03-2005 13:13 ]

Pagina: 1