Ik heb het ASP account verwijderd wat volgens mij geinstalleerd wordt bij het .NET Framework, nu boot Windows XP verschrikkelijk langzaam. Ik probeerde .NET framework al in de veilige modus te uninstallen, en ook al een systeemherstel uit te voeren maar dat kon niet omdat ik in de veilige modus zat. Als ik XP normaal opstart is het onmogelijk om dit te doen, omdat alles echt tergend traag gaat.
Kan je in 'Safe Modus' niet de services die bij je .NET framework horen proberen te disablen?
Als ie de PC eenmaal geboot is, is ie in windows ook extreem langzaam, het openen van "Deze Computer" duurt minimaal 5 minuten.
Ik ben nu zelfs al zo hopeloos dat ik al heb geprobeerd om m'n harddisk uit mijn PC te halen en in een andere computer te plaatsen om mijn bestanden te backuppen, maar dit wilt nog niet echt lukken.
basalphenaar, zou je als je zelf de laatste poster bent in een topic je bericht aan willen passen in plaats van een nieuw bericht te plaatsen?
Ja, is goed.
Laat maar mensen, ik heb het al opgelost. Helaas zonder jullie hulp.
Maar dat zal wel komen doordat het een heel raar probleem was...............
Laat maar mensen, ik heb het al opgelost. Helaas zonder jullie hulp.
Maar dat zal wel komen doordat het een heel raar probleem was...............
Als je dan ook nog even vermeldt hoe kan je daar zelf iemand misschien weer mee helpen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1