Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:44:
Ok hier wat cijfers, een Free Record heeft 7 DS verkocht in drie dagen en maar 3 spelletjes, omdat die KIDS dat bij de gameshop kopen, scheelt 5 euro a 8 euro. Ook was er bij mij een jongetje die had hem ook gekocht en vertelde dat hij hem ook bij Free had gekocht maar een spelletje gekocht had bij die gameshop en via zijn pa zijn creditcard 2 extra spelletjes via DVDboxoffice.
Ik wil dus nu alleen even aangeven dat klanten dus wel de DS kopen maar niet de games waar ze de DS kopen. Dit komt mede ook dat veel mensen al wisten dat hij zou komen en dus ook via internet veel info hebben opgevraagd, zoals ik zelf over de DS en dus ook ontdekt hebben dat je online wel 15 euro kunt besparen per spel. Ik zelf heb al 2 games gekocht bij die zelf gameshop en 2 games online voor 28 euro per stuk zonder verzendkosten
Maar mijn DS bij Free, omdat ze mijn buren zijn in het winkelcentrum.

ach ja!

Aanvulling
bestelling DVD box office ; begin maart geplaatst, maar staat nog in backorder. Dit terwijl
het op voorraad ligt. denk dat men het druk heeft. na een mailtje
blijkt dat men de bestelling van twee verschillende datums tegelijk
willen versturen met Yoshi Touch, is daar sinds 2 dagen al binnen
als new arrivel, ik krijg te horen dat het niet op voorraad is ????
reactie tijd DVD box office binnen 32 uur
leveringstijd ervaring : geen !
bestelling Link-sang ; 8 maart geplaatst, spelletjes is onderweg sinds 10 maart.
reactie tijd 3 dagen
leveringstijd ervaring : 8-10 dagen vaak uit duitsland verder verstuurd
Nou meer ervaring over online shopping altijd welkom ! en geen welke consol is goed of welke games
alvast bedankt voor jullie ervaring