Toon posts:

Stenen gooien

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Limburgse jongens die ervan worden verdacht ten minste 30 auto's te hebben bekogeld, kenden weinig scrupules. Behalve stenen en houten balken gooiden ze ook stukken oud ijzer op de Middenweg, die Sittard en Geleen verbindt.

Mijn stelling:
Ik vind dit poging tot doodslag en vind dat deze jongens niet zwaar genoeg gestraft kunnen worden.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

En of je helemaal gelijk hebt :)

Tis gewoon dom dat ze niet harder aangepakt worden, zo denkt de volgende "Mwoah, komen we wel goed vanaf, laten we dat ook maar eens proberen"

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Niet zwaar genoeg? Je wil ze de hoogste straf mogelijk (whatever that may be) geven? Met andere woorden, ik ben het oneens met je stelling.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
-DomiNator- schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:44:
En of je helemaal gelijk hebt :)

Tis gewoon dom dat ze niet harder aangepakt worden, zo denkt de volgende "Mwoah, komen we wel goed vanaf, laten we dat ook maar eens proberen"
Ik vind een poging tot doodslag anders geen fijn vonnins.... dat kan je max 10 jaar opleveren, hoewel het meestal uitdraait op een taakstraf en een dikke boete

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik begrijp je wens tot veroordeling naar 'poging tot doodslag' niet. Gezien je stukje had ik verwacht dat je ze aan zou willen klagen voor 'poging tot moord' aangezien men willens en wetens iemands leven riskeert.
-DomiNator- schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:44:
Dit is volgens mij ook het geval. Een hardere aanpak lijkt me niet effectief. Ik denk dat het niet door de media laten melden veel effectiever is, uiteraard in combinatie met het hard aanpakken van deze jongelui.

offtopic:
@TS; ik zou je aan willen raden vandaag nog 5 posts te maken, aangezien dit topic naar mijn idee meer in het subforum NSTM thuishoort. Indien je vandaag 5 posts maakt heb je morgenochtend toegang tot dit forum. Wel kwaliteitsposts maken hoor. ;)

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:18

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik vind dat ze die maar eens goed moeten aanpakken, ze wisten waar ze mee bezig waren. Er hadden doden kunnen vallen.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit hoort in NSTM, maar je startpost is te slecht onderbouwd om hem te verplaatsen. Kom op zeg, doe eens een beetje moeite...

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.