Op lijn 14 hieronder in de code, wordt de inhoud weergegeven van:
Rij met id '3', Kollom 'buddies', van de tabel 'id'
In de kollom 'buddies' heb ik de volgende data staan:
(Jessica RETURN Cindy RETURN etc. etc.)
Jessica
Cindy
Helena
Alejandra
Riet
Silly
ik wil alles in een array stoppen zodat ik elke nieuwe lijn (new line) iets kan plaatsen, maar ik heb van alles geprobeerd, handmatig lukt wel met php, en met een tekstfile is het ook gelukt, maar direct vanuit de mysql krijg ik hem niet
zodat ik bijvoorbeeld in dit geval zo'n lijst kan genereren
Weet iemand wat ik kan doen in de allereerste phpcode bovenaan om de hierbouvenstaande output te genereren?
Rij met id '3', Kollom 'buddies', van de tabel 'id'
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php require_once('../Connections/ID.php'); mysql_select_db($database_ID, $ID); $query_ID = "SELECT * FROM id where id='3'"; $ID = mysql_query($query_ID, $ID) or die(mysql_error()); $row_ID = mysql_fetch_assoc($ID); $totalRows_ID = mysql_num_rows($ID); echo $row_ID['buddies']; mysql_free_result($ID); ?> |
In de kollom 'buddies' heb ik de volgende data staan:
(Jessica RETURN Cindy RETURN etc. etc.)
Jessica
Cindy
Helena
Alejandra
Riet
Silly
ik wil alles in een array stoppen zodat ik elke nieuwe lijn (new line) iets kan plaatsen, maar ik heb van alles geprobeerd, handmatig lukt wel met php, en met een tekstfile is het ook gelukt, maar direct vanuit de mysql krijg ik hem niet
zodat ik bijvoorbeeld in dit geval zo'n lijst kan genereren
code:
1
2
3
4
5
6
| <a href="./Jessica/">Jessica</a><br> <a href="./Cindy/">Cindy</a><br> <a href="./Helena/">Helena</a><br> <a href="./Alejandra/">Alejandra</a><br> <a href="./Riet/">Riet</a><br> <a href="./Silly/">Silly</a><br> |
Weet iemand wat ik kan doen in de allereerste phpcode bovenaan om de hierbouvenstaande output te genereren?