[ervaringen] Acer Aspire 1671WLMI & Acer Travelmat 4001LMi

Pagina: 1
Acties:
  • 13 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10 11:26
Ik wil binnenkort een laptop gaan kopen en nu is mijn oog op de volgende laptops gevallen:
Acer Aspire 1671WLMI
Acer Travelmat 4001LMi

Ze zijn beide hetzelfde qua specs behalve de processor en beeldscherm de Aspire heeft 15.4 breedbeeld en p4 2.8 en de travelmate heeft 1.6 centrino en 15 inch normaal.
Nu heb ik dus een paar vraagjes aan mensen die er ervaringen mee hebben.

Is het vervelend om opeens op breedbeeld te gamen (heel af en toe spelletje, laptop is vooral voor school dus moet er op photoshoppen,flashen,director en klein beetje programmeren) als je een normaal beeld gewend bent?

Hoeveel uur gaat de centrino ongeveer langer mee dan de normale p4?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Hier kan je wat lezen over gamen op een breedbeeld scherm: [rml][ Laptop] Gewoon of Breedbeeld![/rml], en met de search zijn nog meer handige topics te vinden.
Wat betreft je accuduur vraagje, ruw weg gegokt zal dit zeker 50%-100% langer zijn, of misschien wel nog langer. Een P4 is een aardige energieslurper :) Ook hierover is genoeg te vinden met de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie Crash; als je even wat zoekt, is hier best wat over te vinden. Voordat je overigens overgaat tot het kopen van één van deze laptops, is het ook handig om eerst de ervaringen-topics door te lezen. Deze zijn ook met de search te vinden. :)

Dit is ook nog een interessant topic overigens. :)

Dit topic is gesloten.