[Flame / Troll]Bij Femme's Gallery

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1255189
Femme, je zegt:

"De reden dat ik de middelbarre school niet zo boeiend vond, was dat er al die tijd iets veel boeienders in mijn leven was. Nee, natuurlijk geen meisjes, maar computers. De C64, MSX en Atari tijd heb ik helaas niet actief mogen meebeleven, maar ik ben vroeg genoeg begonnen om niet geschaard te worden onder generatie Windows-kindjes."

Best kansloos. Ik ben een Windows-kindje, maar neuk wel wijven en heb een sociaal leven. Jij niet. Jammer joh.

En je bent nog een bier-weigeraar ook!!! Tering man get a life!!!!

En wat een kutmuziek gvd!!!!!!

Prodigy, Chemical Brothers, Propellerheads, Leftfield, Kosheen, Orbital, Massive Attack, Garbage, Gorillaz, Moby, Radiohead, Portishead, Heather Nova, Tori Amos, Enigma, Era, Enya, Tool, Korn, Rage Against the Machine ?????????????????????????????????

Ga goede muziek luisteren man, al die gitaarmeuk shit... Ga eens naar een leuk feestje, zoals Masters of Hardcore of Thunderdome of HellBound...
Kan deze niet gewoon verwijderd worden :?
Hier heeft toch niemand iets aan :? :/

* Outerspace moest gokken tussen FA en TMF

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 08-03-2005 00:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 18:51
Tja inderdaad. Als ik zou zeggen wat voor gedachte ik bij deze abonnee krijg na deze uitlatingen zou het heel moeilijk zijn niet zelf te flamen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MathijsK schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 01:57:
Tja inderdaad. Als ik zou zeggen wat voor gedachte ik bij deze abonnee krijg na deze uitlatingen zou het heel moeilijk zijn niet zelf te flamen. :X
offtopic:
Een My.Tweakers.net Free-abo is in feite geen gekocht abo hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin fluit onschuldig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

niet volgens de regels maar IMHO niet meer dan normaal.

Kansloze gast zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

FP Admin-edit:
Happen naar de baas? Dus niet.

_/-\o_ :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Euhm jongens, hij heeft hem weer aangepast. De HTML is pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die heeft een mailtje.

* Delerium beseft opeens dat mailen niet gaat achter een proxy.
En ook zoiets dat er overleg kan plaatsvinden.

[ Voor 74% gewijzigd door Delerium op 08-03-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik stel voor hem een mail te sturen met een laatste waarschuwing. Als hij hier alleen maar komt zieken kan hij wat mij betreft opkrassen.

Overigens is de HTML nog intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:02:
Ik stel voor hem een mail te sturen met een laatste waarschuwing. Als hij hier alleen maar komt zieken kan hij wat mij betreft opkrassen.

Overigens is de HTML nog intact.
Laat maar ff rusten, de sop is de kool niet waard.
en die html is _weer_ intact, niet _nog_ ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33rt schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:07:
Euhm jongens, hij heeft hem weer aangepast. De HTML is pleite.
En nogmaals een aanpassing :|, de HTML staat er deze keer nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

:|
Edit block Ban gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Longbeard op 09-03-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

..maar neuk wel wijven ...
lijkt me toch wel een +1 hardstikke interessant waard ...

verder vind ik het persoonlijk een beetje overreageren ... natuurlijk is het een kortzichtige, ergerlijke en vooral domme flame, die heel erg storend is in een Gallery-pagina ...
Maar ik denk dat ingrijpen vooral voorbehouden is aan de eigenaar van die gallery-pagina ... of in iedere geval moet gebeuren met medeweten van, niet zomaar los door een aantal powermods oid ...

Nu krijg je mogelijk toch het idee dat er vooral zo hard ingegrepen wordt omdat het hier UID 1 betreft, terwijl het wat mij betreft zo zou zijn dat iedereen die 'Masters of Hardcore' een 'leuk feestje' noemt een direkte IP-ban mag hebben ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

RM-rf schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:10:
[...]

terwijl het wat mij betreft zo zou zijn dat iedereen die 'Masters of Hardcore' een 'leuk feestje' noemt een direkte IP-ban mag hebben ;)
True that :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien gewoon iedereen die keihard op de persoon af aan het flamen/afkraken is bannen?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
terwijl het wat mij betreft zo zou zijn dat iedereen die 'Masters of Hardcore' een 'leuk feestje' noemt een direkte IP-ban mag hebben ;)
:D

So true :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
En krijgen mensen die generaliseren ook een direkte IP-ban? ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

[...]

lijkt me toch wel een +1 hardstikke interessant waard ...

verder vind ik het persoonlijk een beetje overreageren ... natuurlijk is het een kortzichtige, ergerlijke en vooral domme flame, die heel erg storend is in een Gallery-pagina ...
Maar ik denk dat ingrijpen vooral voorbehouden is aan de eigenaar van die gallery-pagina ... of in iedere geval moet gebeuren met medeweten van, niet zomaar los door een aantal powermods oid ...

Nu krijg je mogelijk toch het idee dat er vooral zo hard ingegrepen wordt omdat het hier UID 1 betreft, terwijl het wat mij betreft zo zou zijn dat iedereen die 'Masters of Hardcore' een 'leuk feestje' noemt een direkte IP-ban mag hebben ;)
Het gaat niet zozeer om de reactie die deze user plaatst, maar om het doorblijven gaan met het editten van een reactie die verwijderd is door een admin. Wanneer deze user een beetje common sense zou bezitten, zou het duidelijk moeten zijn dat je niet nogeens een edit van een admin verwijderd/veranderd en je boodschap te blijven herhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 09-03-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

rac-on schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:14:
[...]

misschien gewoon iedereen die keihard op de persoon af aan het flamen/afkraken is bannen?
Dat is toch al gebeurd?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Longbeard schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:24:

Het gaat niet zozeer om de reactie die deze user plaatst, maar om het doorblijven gaan met het editten van een reactie die verwijderd is door een admin. Wanneer deze user een beetje common sense zou bezitten, zou het duidelijk moeten zijn dat je niet nogeens een edit van een admin verwijderd/veranderd en je boodschap te blijven herhalen.
Dat er ingegrepen wordt is ook best begrijpelijk, maar in dit geval is het natuurlijk zo dat die gebruiker nu stijfkoppig achter zijn PC gaat zitten en loopt te beweren dat hij niks mis deed, maar men niet kon hebben dat hij een 'kritische noot' plaatste in de gallery-pagina van UID 1...

Nu kan me de mening van die jongen verder weinig interesseren, maar dit wordt hier natuurlijk hier ook op een publieke plek gepost, en het kan goed zijn om ook publiek goed duidelijk te maken, waarom er hier ingegrepen wordt ...
dus dat zulk postgedrag in alle gallery-pagina's niet wordt getolereerd :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
't was meer bedoeld als reactie op mensen die gaan pinpointen op een enkel zinnetje (masters of hardcore) of een enkel userid. Ik bedoel dat dit een reactie is die ongefundeerd op de persoon af aan het afkraken is en dat een dergelijk user, ongeacht welke andere user hij/zij aan het afkraken is, een ban zou mogen hebben... Vanuit het standpunt dat ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Ik denk dat ongeacht wie de eigenaar van een gallerypagina is, dit soort reacties per onmiddelijk verwijderd zouden mogen worden, incl. minimaal een waarschuwingsemail naar de dader, met cc naar de betreffende eigenaar van de pagina.
Nu krijg je mogelijk toch het idee dat er vooral zo hard ingegrepen wordt omdat het hier UID 1 betreft
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die reactie juist daar geplaatst is omdat het UID1 betrof.
Is duidelijk daar neergezet om lekker te provoceren op de meest bekeken gallerypage van de meest bekende persoon op T.net... en i.m.h.o. moet dergelijk gedrag zo snel en zo hard mogelijk afgestraft worden om eventuele toekomstige "negatieve aandacht trekkers" wind uit de zeilen te nemen.
Ook dat lijkt me niet zo gek nee :D >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Cheetah op 09-03-2005 13:38 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Nu kan me de mening van die jongen verder weinig interesseren, maar dit wordt hier natuurlijk hier ook op een publieke plek gepost, en het kan goed zijn om ook publiek goed duidelijk te maken, waarom er hier ingegrepen wordt ...
dus dat zulk postgedrag in alle gallery-pagina's niet wordt getolereerd :)
Mensen die denken dat hier ingegrepen wordt omdat het Femme is zijn imho sowiezo niet goed bezig. De gang van zaken hier is gewoon standaard, logisch en terecht... wmb zijn we niemand een verantwoording schuldig. Hoe harder we het zelf oppompen, hoe meer we zelf stiekem bezig zijn met het feit dat het Femme is.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb met Bo die reactie gisteren ook besproken en wilde daar ook wat aan doen. Echter, idd is het kinderachtig om flames enz te bestraffen met een ban, dat slaat ei'k nergens op. Echter, zodra users admin-edits gaan lopen editten heb je IMHO wel een aardig vergrijp geflikt. Dat is niet de bedoeling en dat doet wel naar knopjes grijpen.
Niet zozeer dus dat het een flame is naar Femme, maar gewoon dat mensen met hun poten van adminedits moeten afblijven.... en zeker niet tot 3 keer toe. Misschien is dat het enige FP-vergrijp waar de route op een ban wel heel kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Jimmy Pop schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:27:

... wmb zijn we niemand een verantwoording schuldig....
We hebben het hier wel over een community, en dus is het altijd zo dat handelingen door moderatoren ook uitgelegd moeten worden ...

Zelfs al is het in dit geval een an sich prima verklaarbare handeling, is het tevens van belang dat men bereid is ook aan te geven waarom men zoiets doet, inclusief het uitleggen van misschien zaken die voor jullie van enige twijfel vrij zijn, omdat je weet hoe zulke moderatiehandelingen intern aflopen, gewoonweg omdat gebruikers toch hiertegen ook wantrouwig zijn ..., misschien zou je zelf daarbij ook twijfels plaatsen als je enkel van 'buiten' uit zou zien hoe er in deze gallery-pagina ingegrepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Niets tegen Masters of Hardcore he? :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

RM-rf schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:52:
[...]
We hebben het hier wel over een community, en dus is het altijd zo dat handelingen door moderatoren ook uitgelegd moeten worden ...
Dit is overigens een gevoelig punt dat toch ei'k benadrukt moet worden. Ik meen zelf dat we op TMF daar nogal serieus mee omgaan en altijd de boel proberen uit te leggen (of liever een uitlegsituatie bij voorbaat vermijden).

Indien iemand daar ook maar iets van twijfel over heeft, is TMF natuurlijk ook daarvoor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Desalniettemin is deze thread nu wel verzand in oeveloos geouwehoer of het feit dat het Femme's gallery was wel of niet een rol speelde, en imho voegt dat weinig toe. Zoals altijd zo mooie in tweede kamer-notulen staat: laten we overgaan tot de orde van de dag, deze publieke aandacht is een zo'n kutreactie niet waard vind ik, waar ie ook staat :)
Pagina: 1