Toon posts:

Afdruk via IE zeer zwart-wit, afbeelding kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik vanaf een webpagina, die bestaat uit tekst en 1 foto bv. iets afdruk, dan print mijn laserprinter die foto letterlijk zwart-wit uit, terwijl dat normaal met grijstinten wordt gedaan zodat het nog wel een nette foto blijft.

Als ik die foto vervolgens kopieer naar bv. Word of Paint, en ik print hem uit, dan drukt hij het wel af zoals ik gewend ben. Als ik het ook met een andere browser dan Internet Explorer doe werkt het ook.
Het lijkt me dus aan een instelling van IE te liggen, weet iemand hoe dat opgelost kan worden? :?

Probleem komt overigens niet alleen op een specifieke site voor, maar tevens bij afdrukken van bijv. Hotmail e-mails etc, alle images zijn dan zo raar.

Alvast hartelijk dank.

• BJup
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 22:45
'Ik weet natuurlijk niet wat je zelf al geprobeert hebt,
maar staat (in IE) bij "extra"-->"internet opties" --> "geavanceerd"
het vakje "achtergrondkleuren en afbeeldingen" wel aangevinkt? Zo niet --> probeer dat eens :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

BJup schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:05:
'Ik weet natuurlijk niet wat je zelf al geprobeert hebt,
maar staat (in IE) bij "extra"-->"internet opties" --> "geavanceerd"
het vakje "achtergrondkleuren en afbeeldingen" wel aangevinkt? Zo niet --> probeer dat eens :)
Hij zegt toch dat de afbeelding wel uitgeprint wordt, dus dat vinkje staat wel aan :)

• BJup
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 22:45
Hij zegt toch dat de afbeelding wel uitgeprint wordt, dus dat vinkje staat wel aan :)
Ow, print 'ie helemaal geen afbeeldingen als dat vinkje uit staat?
Mijn PDF printer print afbeeldingen en kleuren sowieso... of ik dat ding nu in- of uit schakel :S
(momenteel even geen echt printer beschikbaar... Huisgenoten slapen :))

(P.s. baat het niet, dan schaadt het niet?)