Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Crazy Frog

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 00:32
Mijn zusje zat vandaag op MSN en kreeg van een vriendin een bestandje, dit bleek echter een virus |:( . Ik kan mijn Virusscanner (McAffee + laatste u[date) niet meer opstarten net als op CTRL ALT DEL venster sluit hij meteen en zo nog met een paar programma's. Ik heb via een andere PC op het netwerk met dezelfde virusscan software de PC gecheckt maar deze vindt niks. En ik weet zeker dat er een virus op mijn C:/ staat want als ik de verborgen snelkoppelingne naar DOS bestanden verwijder staan ze er 3 seconden later weer :?

Weet iemand een andere oplossing dan mijn PC resetten _/-\o_

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

en als je boot in veilige modus?

edit ik vat trouwens je topic titel niet? :? :D

[ Voor 45% gewijzigd door BaRF op 07-03-2005 23:57 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sorry United, maar op deze manier kunnen we helemaal niets met je vraag. Ik mis een hele hoop informatie in je topic, zoals je OS en of deze ook up-to-date is. Ook wat voor verborgen snelkoppelingen? Al gecontroleerd met een online virusscanner? En zo vallen er nog wat vragen te verzinnen die je in je TS eigenlijk al had moeten beantwoorden. ;)

Verder, wat is 'je PC resetten'? Bedoel je formatteren en Windows op nieuw installeren? Of misschien je computer opnieuw opstarten?

Ook had je even met Hijackthis kunnen kijken of er een bepaalde file is die die snelkoppelingen steeds weer aanmaakt. ;)

Nog even ter aanvulling, lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten, Beveiliging en Virussen - FAQ en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door pasta op 08-03-2005 00:00 ]

Signature

Dit topic is gesloten.