Ik heb in dreamweaver een detailpagina gemaakt. Als je dan op de ene pagina op de link klikt ga je naar de detailpagina. Met deze link:
Nu staat er dus op de 1e pagina een naam (recordset) van een spel, en bij de detailpagina staat dan dus de rest. Maar nu wil ik bij die detailpagina een recordset paging maken, maar dat lukt niet omdat de recordset in het begin zegt dat er alleen records van het spel wat je hebt aangvraagd in staan. Volgens deze code:
Ik ben eerlijk gezegd nog niet zo erg thuis in de code van ASP (maar ik ben druk bezig het te leren). Klopt mijn verhaal hierboven en kan iemand mij helpen. Als dat kan.
code:
1
| <a href="gamesdetail.asp?<%= Server.HTMLEncode(MM_keepNone) & MM_joinChar(MM_keepNone) & "Game=" & Recordset2.Fields.Item("Game").Value %>"><%=(Recordset2.Fields.Item("Game").Value)%></a> |
Nu staat er dus op de 1e pagina een naam (recordset) van een spel, en bij de detailpagina staat dan dus de rest. Maar nu wil ik bij die detailpagina een recordset paging maken, maar dat lukt niet omdat de recordset in het begin zegt dat er alleen records van het spel wat je hebt aangvraagd in staan. Volgens deze code:
code:
1
2
3
4
5
| Dim Recordset2__var
Recordset2__var = "%"
If (Request.QueryString("Game" ) <> "") Then
Recordset2__var = Request.QueryString("Game" )
End If |
Ik ben eerlijk gezegd nog niet zo erg thuis in de code van ASP (maar ik ben druk bezig het te leren). Klopt mijn verhaal hierboven en kan iemand mij helpen. Als dat kan.
Hallo met Tim