vraag: mogelijkheid spelletjes geminimalliseerd te spelen

Pagina: 1
Acties:

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
ik heb een klein vraagje:

kan ik de heden daagse spellen geminimaliseerd spelen zodat ik ook nog bijvoorbeeld kan msnen en dat spel kan spelen? want dat zou wel even handig zijn...

bedankt..

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 07:28

HeepH

Dope Rapper

ja kan, met windowsteken + d of altijd...heb je wel een redelijk snelle tot ontzettend snelle pc voor nodig....sommige spellen kunnen het niet....

wel :
wc3,
nfsu2
rome total war
doom3
half life 2
cs 1.5
cssource

niet :
cs 1.5
Colin Mcrae (thx:P)

enzovoorts...

[ Voor 44% gewijzigd door HeepH op 07-03-2005 23:02 ]

http://specs.tweak.to/16495

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ALT-TAB werkt vrij goed op zich bij NFSU:2 hoor :) Bij andere spellen weet ik het niet, Colin Mcrae kan er niet mee omgaan omdat die echt focus nodig heeft. Het beste is natuurlijk gewoon een uur te gaan gamen en daarna te gaan chatten.

Edit:

hm, echt windowed gaat niet werken denk ik, veel d3d spellen hebben echt fullscreen nodig. Vroeger kon je GTA2 wel in een venster spelen. Tegenwoordig zijn volgens mij alleen maar fullscreen beschikbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door J0YR1D3R op 07-03-2005 23:03 ]

• DaannO
HeefStan schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:59:
ja kan, met windowsteken + d of altijd...heb je wel een redelijk snelle tot ontzettend snelle pc voor nodig....sommige spellen kunnen het niet....

wel :
wc3,
nfsu2
rome total war
doom3
half life 2
cs 1.5
cssource

niet :
cs 1.5

enzovoorts...
dus start tekentje zegmaar + d tegerlijk? dat doet t niet want dan gaat ie geewoon naar mn burea blad zegmaar.. ik wil zegmaar een verkleind window zodat ik t wel mkan spelen maar ook chatten tegerlijk snap je..

ps het is voor settlers 5 :+

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 07-03-2005 23:03 ]

• lemming_nl
  • Niet online
HeefStan schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:59:

wel :
...
cs 1.5
...

niet :
cs 1.5
wat klopt hier niet??? Maargoed, je hebt idd een erg snelle pc nodig en veel spellen ondersteunen het niet goed (muis bediend alle programmas tegelijk waardoor er gekke dingen gebeuren terwijl je msnt) dus ik denk niet dat het gaat lukken.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

en dan stuur en tik je tegelijkertijd ?

over welk spel hebben we het? sommige spellen kan je namelijk in 'windowed mode'' spelen.

• DaannO
settlers 5 dus, en hij doet t verder prima als ik hem voledig minimaliseer maar dat is onhandig want dan druk ik op t windows teken en dan type en dan weer terug enzo... du ik kannniet t in een klein window spelen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tegelijkertijd kan natuurlijk niet, maar ik heb hier zelf meestal de game op het eerste scherm draaien en de rest van de vensters op het 2e. ALT + TAB werkt dan perfect, game blijft ook gewoon lekker doorgaan (kan zijn dat dat komt omdat de game op een andere cpu werkt dan de rest van de meuk, lang leve dual).

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Terw_Dan schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:05:
(kan zijn dat dat komt omdat de game op een andere cpu werkt dan de rest van de meuk, lang leve dual).
ga ergens anders lopen pimpen ( :> )

maar terw heeft wel gelijk, het gaat wel goed vaak, soms ook niet (nfsu2 doet het niet lekker met 2 schermen aan) je zult toch echt voor het spel zelf opzoek moeten gaan naar een ''venster'' functie, ik ken geen programma dat het voor je doet in ieder geval,maar misschien andere users wel..

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:57
Zelfs met cs:s doe ik het op mijn brakke pc'tje en gaat gewoon goed.

• DaannO
oke thnx people!! next step is google:)
Pagina: 1