Toon posts:

Windows instal probleem sata

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb sinds vanavond een probleem met me pc. Ik wilde XP opnieuw op mijn pc zetten dus heb ik de windows xp cd erin gedaan. Bios opstart gewijzigd naar boot from cd. Daarna pakte de pc de cd helemaal goed totdat ik in het scherm kwam waar ik de keuze kan maken op welke partitie ik xp wil zetten. Ik koos voor partitie c drukte op enter en toen kreeg ik een melding dat xp de opstart bestanden niet naar die partitie kan kopieeren.

Ik heb toen het 1 en ander opgezocht en heb een via F6 geprobeerd drivers te installeren voor de SATA HD. (maxtor) silicom was dat. Toen heb ik het nogmaals geprobeerd, maar hij blijft de melding geven.

Iemand die me met dit probleem kan helpen ik zit vast helaas.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

die drivers staan normaal gesproken op je moederbord CD. aangezien je niet vermeldt welk moederbord je hebt, kunnen we ook niet de juiste drivers voor je opzoeken ;)

zie ook: Serial ATA FAQ

[ Voor 20% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 07-03-2005 22:49 ]

Hier staat tekst

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:58
u kunt ook proberen als u beetje verstand ervan heeft je silicon image drivers op XP te slipstreamen zo hoef je geen diskette erin te doen voor s-ata hdd. heb ik zelf ook gemaakt. is niet zoveel werk

http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=13173

[ Voor 13% gewijzigd door SmoothTweaker op 07-03-2005 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een barebone Xc Cube EY65.
http://solution.aopen.com.tw/products/XC/EY65/en/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 22:50 ]

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:44:
Ik koos voor partitie c drukte op enter en toen kreeg ik een melding dat xp de opstart bestanden niet naar die partitie kan kopieeren.
.
Wat voor melding is dat precies? Als het goed is wordt ook de reden van het niet kopieeren vermeldt.

Het laden van de drivers van floppy via F6 ging wel gewoon goed?

-

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost raar maar waar. Ik heb me andere hd ontkoppeld en toen werkte het installeren.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Pagina: 1