http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1254648
Ontopic overigens kan je wel stellen dat WinXP Sp1 bagger is, als consument ben je gewoon kansloos als je idd binnen 18 minuten een virus te pakken hebt. Daar hoeft dit topic dus niet over te gaan.
De vraag is, wat doen we hiermee? Ik hoop iig inzichten te verzamelen zodat dit mysterie ook voor mij helder(der) wordt.
Als Powermod kom je nog eens wat tegen... en deze reply is zelfs voor mij een mysterie. Inhoudelijk heeft deze een punt.. de nieuwspost zelf heeft een tekortkoming en daarmee een foute titel... diep inhoudelijk dus.Pc zonder recente updates binnen 18 minuten besmet
tjonge jonge, zeg dan meteen in de titel dat het om windows gaat of beter, windows met sp1.
of gaat microsoft dan geen reclame meer op tweakers.net maken?
--
edit:
jaja, troll en flame deze post maar weg!
het is toch echt zo,
de ENIGE pc die na 18 minuten zonder patches besmet raakt is de windows pc met sp1.
elke andere OS had dit niet, deze titel geeft het idee dat als je welk ongepatched OS dan ook draait dat je na 18 minuten in de puree zit en dit is dus niet waar (staat letterlijk in de text.)
Ontopic overigens kan je wel stellen dat WinXP Sp1 bagger is, als consument ben je gewoon kansloos als je idd binnen 18 minuten een virus te pakken hebt. Daar hoeft dit topic dus niet over te gaan.
De vraag is, wat doen we hiermee? Ik hoop iig inzichten te verzamelen zodat dit mysterie ook voor mij helder(der) wordt.