Beste tweakers,
Ik zit met een probleem. Sinds kort doen verschillende applicaties het spontaan niet meer. Als ik ze opstart dan blijft het gekleurde rondraaiende laad-cursor draaien, maar verder gebeurd er niets.
Vreemd genoeg doen sommige applicaties het wel gewoon, zoals o.a. Photoshop, iTunes en de Finder.
De Applicaties die het niet doen (en gewoon eeuwig blijven laden) zijn o.a.:
IPhoto
Safari
Mac OSX help
Software update
Address Book
Sherlock opent wel het hoofdwindow maar blijft dan ook eeuwig laden
Na een tijdje verschijnt Safari wel in de "alt-tab" maar als je dan "alt-tab" loslaat blijft linksboven naast het apple menu gewoon "finder" staan. En er zijn ook geen Safari vensters. Ik kan safari (voor zover je die open kan noemen) wel weer afsluiten met "alt-tab + q".
Mijn specs zijn:
E-mac, 1,25 GHz, Combo, 256MB DDR333, 40GB, ATI Radeon 9200
Mac OS X 10.3.8
Iemand suggesties? Alvast bedankt.
Ik zit met een probleem. Sinds kort doen verschillende applicaties het spontaan niet meer. Als ik ze opstart dan blijft het gekleurde rondraaiende laad-cursor draaien, maar verder gebeurd er niets.
Vreemd genoeg doen sommige applicaties het wel gewoon, zoals o.a. Photoshop, iTunes en de Finder.
De Applicaties die het niet doen (en gewoon eeuwig blijven laden) zijn o.a.:
IPhoto
Safari
Mac OSX help
Software update
Address Book
Sherlock opent wel het hoofdwindow maar blijft dan ook eeuwig laden
Na een tijdje verschijnt Safari wel in de "alt-tab" maar als je dan "alt-tab" loslaat blijft linksboven naast het apple menu gewoon "finder" staan. En er zijn ook geen Safari vensters. Ik kan safari (voor zover je die open kan noemen) wel weer afsluiten met "alt-tab + q".
Mijn specs zijn:
E-mac, 1,25 GHz, Combo, 256MB DDR333, 40GB, ATI Radeon 9200
Mac OS X 10.3.8
Iemand suggesties? Alvast bedankt.