PCTV loopt vast bij geluid

Pagina: 1
Acties:

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Als ik bij de opties van pctv op audio klik krijg ik altijd dat venster met foutenraport verzenden, en daarna valt hij wel, maar ik blijf het geluid wel horen. Ik gebruik xp.
Als ik in de search zoek zie ik vreemd genoeg alleen maar problemen bij het zenders zoeken. Ik heb het ook al op een andere pc met een andere pctv kaart geprobeerd en daar liep hij ook vast. Waar ligt dit aan?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Een schopje naar boven.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Drivers al geupdate enzo? ZOwel van je geluidskaart, chipset, pctv, noem maar op...

• Felixje
proller schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:49:
Drivers al geupdate enzo? ZOwel van je geluidskaart, chipset, pctv, noem maar op...
Chipset zou het enige kunnen zijn, ik ga het even proberen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Helpt niet. Wat ik zo vreemd vind: het is niet in de search of op google te vinden, maar ik heb het al 3 keer meegemaakt met verschillende hardware. (ook verschillende tvkaarten)

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• willy1986
  • Niet online
ik heb de PCTV stereo.

welke driver heb je? ik zelf kan prima werken met versie 5.9!

heb je de driver voor je audio chip (onboard -mobo) al geupdate? kijk eens op de site van je moederbordfrabrikant.
Felixje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:04:
Ik heb het ook al op een andere pc met een andere pctv kaart geprobeerd en daar liep hij ook vast. Waar ligt dit aan?
:?

kan je het volgende checken voor jou pc?:
- moederbord audio driver update
- driverupdate voor jou PCTC -type?-
- herinstallatie van PCTV software?
- Systeem/Apperaatbeheer/Audio > staat daar een vraagteken? of uitroepteken! ?

[ Voor 55% gewijzigd door willy1986 op 08-03-2005 21:38 ]

• Felixje
willy1986 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:32:
ik heb de PCTV stereo.

welke driver heb je? ik zelf kan prima werken met versie 5.9!

heb je de driver voor je audio chip (onboard -mobo) al geupdate? kijk eens op de site van je moederbordfrabrikant.

[...]
:?

kan je het volgende checken voor jou pc?:
- moederbord audio driver update
- driverupdate voor jou PCTC -type?-
- herinstallatie van PCTV software?
- Systeem/Apperaatbeheer/Audio > staat daar een vraagteken? of uitroepteken! ?
Ik heb een PCTV (er stond verder niks op de doos, geen stereo, rave of pro dus) met afstandsbediening. Ik weet dus niet of ik versie 5.9 kan gebruiken.
Ik heb een creative geluidskaart, en die heb ik geupdate (upgedate?) Geen uitroeptekens, herinstallatie al vaker gedaan, maar het komt na een tijdje terug (ook na formatteren)

Edit: ik heb ook een tvkaart in de pc van m'n opa gebouwd, en daar loopt hij ook vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Felixje op 09-03-2005 16:04 ]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Hoe kom je aan 5.9, ik zie net dat hij uit is, maar je kan hem niet downloaden. En wat zijn de verschillen?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• willy1986
  • Niet online
op mijn doos staat op elke zijde dat het een Pinnacle PCTV stereo is.
de software + drivers van het ding stonden op een cd-rommetje die in die doos zat _/-\o_ :+

heb je pc overgeklokt? zojaa kijk eens naar de PCI instellingen... zet die eens op "standard"/"normal"

overigens vind ik het erg vreemd dat je hetzelfde probleem op 2 computers hebt :|

kijk hier eens: en probeer te achterhalen welke PCTV jij hebt...
ik kan namelijk niet in je OP lezen welke type PCTV het is..

heb je al gekeken in taakbeheer of de software niet 2 keer draait en daardoor ik de knoop komt?
spyware/virusvrij? ander PCI slot al geprobeerd? heb je het probleem alléén in jou systeem?
graaf eens dieper in het foutenrapport van windows....wat is het probleem volgens windows?

als het dan nog niet goed werkt...herinstallatie van windows 8)7

lees dit topic eens:PCTV stereo zwart beeld, wel geluid

• Felixje
Ik weet juist niet welke pctv ik heb, er stond alleen maar pctv op de doos. Ik heb niet een van die vier.

[ Voor 17% gewijzigd door Felixje op 09-03-2005 19:10 ]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• willy1986
  • Niet online
|:( tjaa.. niet wetend welke hardware... hoe kan je dan bepalen welke driver je moet installeren? verder geeft ie wel beeld?
download, installeer, draai everect home eens op je pc... en kijk welke "PCI-device" het is..

• Felixje
willy1986 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:26:
|:( tjaa.. niet wetend welke hardware... hoe kan je dan bepalen welke driver je moet installeren? verder geeft ie wel beeld?
download, installeer, draai everect home eens op je pc... en kijk welke "PCI-device" het is..
Weer alleen pctv. Misschien is het een oude versie, maar ik heb hem weer eens op nieuw geinstalleerd, en nu doet hij het week, maar ik durf te wedden dat hij het over een tijdje niet meer doet.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Pagina: 1