Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung E700 defect -> E330 aangeboden ter vervanging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn E700 is gevallen en niet meer te maken volgens Samsung. De verzekering biedt me nu een E330 aan ter vervanging.

Vraag aan mensen die beide toestellen wel eens gebruikt hebben: is het een gelijkwaardig toestel?

Ik heb de specs vergeleken op gsmarena.com en daaruit blijkt dat ze vrijwel identiek zijn. De E700 voelt echter erg solide aan en is prettig te bedienen. De E330 ziet er een beetje plastic en fragiel uit. Mijn vraag is dan ook vooral gericht op gebruikerservaringen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Welke verzekeringmaatschapij heb je?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Het Lifeline Silver pakket van the Phonehouse.

In de winkel zeiden ze dat ik geen keus had om een toestel te kiezen. Je krijgt een "gelijkwaardig toestel" als ze je oude niet meer kunnen leveren.

Nou heeft de E330 volgens wat ik kon vinden geen infrarood en m'n E700 had dat wel. Dat is dus al een reden om te zeggen dat ze niet gelijkwaardig zijn.

Ben alleen benieuwd of het de moeite waard is om moeilijk te doen. Als de E330 verder prima is, vind ik het wel best.

M'n grootste (eventuele) bezwaren zijn de kwaliteit van het scherm en of hij niet plastic aanvoelt.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:30
e330 is een nieuwer toestel, de e700 is gewoon hoger geplaatst in het assortiment.. maar verder is de e330 lekker klein, mooi diggie..

Persoonlijk? Ik zou de e700 weer willen

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
De E330 heeft een minder scherm en geen infrarood. Niet gelijkwaardig dus.

Verwijderd

Zeker niet gelijkwaardig, camera/scherm is slechter.

En kwa prijs zijn ze ook niet gelijk waardig (vraag om een e800, die is wel gelijkwaardig)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik ga morgen maar eens bellen met de verzekeringsboys om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Bijv. een E800.
Pagina: 1