Toon posts:

[TV kaart] Gezocht, een alles kunner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan geen "Het grote TV kaarten topic" vinden, vandaar hier mijn vraag. Heb al wel opgemerkt dat dé twee merken Hauppauge en Pinnacle zijn. Beide hebben verschillende kaarten in het assortiment en zijn uiteraard te bekijken op hun website. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand voor mij een url naar een test / review van verschillende TV kaarten of kan iemand antwoord geven op mijn volgende vraag:

Wat ik graag wil gaan doen:
1. TV kijken
2. TV opnemen (DivX(4?), DVD?)
3. Radio luisteren
4. Radio opnemen (mp3)
5. Liefst een mogelijkheid om de oude videobanden van mijn vader te digitaliseren, videorecorder is aanwezig. (scart -> tulp aansluiting?)
6. Goede kwaliteit
7. Prijs maakt niet zoveel uit
8. Intern (pci), mag ook USB2.0, maar liever intern (heb niet voor niets een PC kast)

Weet iemand een passende kaart bij de zo juist geschreven wensen?! _/-\o_

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 21:17

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:47:
Kan geen "Het grote TV kaarten topic" vinden, vandaar hier mijn vraag. Heb al wel opgemerkt dat dé twee merken Hauppauge en Pinnacle zijn.
Terratec...... ;) is voor mij HET merk
Pinnacle maakt leuke hardware....maar de bijbehorende software is imho bagger.

Maar met de search kom ik toch op wel aardig wat intressante topics waar reviews gegeven worden.... bv http://www.hardware.info/reviews.php?id=307

[ Voor 19% gewijzigd door Caveman op 07-03-2005 23:03 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 18:32
Hoi,

In het laatste nummer van Hardware.Info (6/2004), misschien nog in de boekhandel, staat een test van tv-kaarten.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 12:56