Toon posts:

VPN, gebruiker kan verbinden maar ziet geen netwerk.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,
Ik heb recentelijk een VPN opgezet, nadat ik geïnspireerd was door een artikel in de Computer Totaal.
De server werkt volledig, een externe gebruiker kan ook wel verbinding maken, maar hij krijgt de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img203.exs.cx/img203/9686/afb219jj.jpg

De poorten die nodig waren heb ik ook geforward naar de server pc dus dat kan het probleem ook niet zijn...
enige suggesties?

Verwijderd

Je geeft totaal geen informatie, wat gebruik je als server,wat als host. Welke protocollen gebruik je, heb je ze geforward, en ook dingen als ranges zijn erg handig voor het geven van tip ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, ik maak gebruik van de VPN server die standaar in windows zit, en dus 1 verbinding van buitenaf toestaat.

Volgens de eindpost van het volgende topic heb ik mijn vpn ingesteld.

[rml][ ADSL] VPN verbinding error 721[/rml]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
dat is geen foutmelding... dat is een 'informational' als je goed leest zie je dat tcp/ip verbonden is en dat ipx/spx (oud novell protocol) niet verbonden kon worden

vinkje aanzetten en accepteren klikken. vervolgens heb je verbinding.

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Erik schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:10:
dat is geen foutmelding... dat is een 'informational' als je goed leest zie je dat tcp/ip verbonden is en dat ipx/spx (oud novell protocol) niet verbonden kon worden

vinkje aanzetten en accepteren klikken. vervolgens heb je verbinding.
En anders lees ook ik het even fatsoenlijk door :X 8)7 Ik zat te denken aan een authenticatie foutmelding :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja, je hebt gezegd dat hij *ook* IPX/SPX moest verbinden aan deze verbinding, maar de andere kant accepteerd geen IPX/SPX , simpel ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1