Afgelopen weekend had ik weer een voorvalletje... Ik kocht bij de vobis een DVD-rom speler. En wel de Aopen 1648 AAP-pro (daar ik spinnend tevreden was over de Aopen AAP en een nieuw uiterlijk in mijn mooie alu-look kastje). Na inbouw toch maar even een testje gedraaid met Nero cd/dvd-speed (op een 8x DVD+R schijfje van Philips) en wat schetst mijn verbazing.... De Pro drive is gemiddeld 1 speed langzamer... Das gek.. nieuw model, toch langzamer
.... Terug naar de winkel gebracht en mijn geld terug.. Ik ben dus nu nog geen steek verder.
Ik ben nu benieuwd wat de snelste DVD-rom speler op dit moment is, dus daarom vraag ik mede-tweakers van nederland jou DVD-rom speler te testen (met een DVD+R schijfje) met nero cd/dvd-speed en je gegevens te delen via deze topic.
Hier een start met mijn spelers. Als eerste de Aopen 1648 AAP:

en als tweede de Aopen 1648 AAP-pro:

I DARE YOU!!! wie kan sneller met een DVD-rom speler.....
Ik ben nu benieuwd wat de snelste DVD-rom speler op dit moment is, dus daarom vraag ik mede-tweakers van nederland jou DVD-rom speler te testen (met een DVD+R schijfje) met nero cd/dvd-speed en je gegevens te delen via deze topic.
Hier een start met mijn spelers. Als eerste de Aopen 1648 AAP:

en als tweede de Aopen 1648 AAP-pro:

I DARE YOU!!! wie kan sneller met een DVD-rom speler.....