Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Goedenavond :)

Ik overweeg een Fujitsu Siemens Loox 420 aan te schaffen. In eerste instantie voor contactpersonenbeheer/agenda, maar in een later stadium ook als navigatie dmv bluetooth en TomTom3.

Heeft er iemand ervaring met de Loox 420? Hoe zijn de ervaringen/meningen over het apparaatje? Ook ben ik benieuwd wat een goede bluetooth GPS ontvanger is. Nog liever hoor ik ervaringen met verschillende bevestigingsmogelijkheden voor het apparaatje in de auto :)

Alvast bedankt!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Timmert: heb je ook al gezocht?
Dit topic bijvoorbeeld: [rml][ PDA] FSC Pocket Loox 410BT[/rml] gaat over de Loox 410/420.
En deze: HP 4150 vs F-S Loox 420
Recentelijk nog Kiezen: X30adv - Loox 420 - Rx3417

Dat zijn vooral vergelijkingstopics, een specifiek topic over de Loox 420 is er (nog) niet. Het staat uiteraard vrij er één aan te maken, maar daarvoor wordt wel een uitgebreidere openingspost verwacht. Voor de inhoud daarvan moet genoeg te vinden zijn met Google.

Ook over bluetooth GPS ontvangers is in verschillende topics veel geschreven. Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.