[Excel]Slaat ongevraagd op

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Ik had al eerder een topic gemaakt, maar deze voldeed blijkbaar niet.

Het probleem is: ik open een bestandje in Excel en als het al geopend is zie ik in verkenner de dat de datum is gewijzigd naar de huidige datum. Dit wil ik niet. Ik wil lekker kunnen rommelen in een bestandje en daarna Excel kunnen afsluiten zonder het bestand op te slaan en daarna het bestand in oude vorm kunnen openen.

Heb alle opties doorlopen maar niks passends kunnen vinden

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

Reinier

\o/

Tja, hij slaat nou eenmaal op wanneer het bestand het laatst geopend is. Irritant, zo kan je niet lekker sneaky in andermans bestanden neuzen :+

• arjandijk162
En heel vervelend, want hij slaat op de inhoud op, heb je dus een basis bestand wat je later een eigen naam wilt geven met "opslaan als" dan is je basisbestand dus ook naar de kloten, dat is een beetje mijn probleem

• arjandijk162
schopje....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar wacht ff, zeg je nou dat Excel automatisch saved? Of is alleen de Last Accessed Date aangepast.

Hoe check je precies wat er is veranderd? Laat desnoods een screenshot zien :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Met een "Touch" utility kun je dit soort "Last Accessed" en "Last modified" wel weer "terug" zetten als je dat zou willen... Dit heeft niet zo zeer iets met Excel te maken als met je OS (het voert gewoon uit wat het hoort te doen).
Voorbeeldje: WinTouch

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 10-03-2005 00:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

PromoX

Flying solo

arjandijk schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:43:
En heel vervelend, want hij slaat op de inhoud op, heb je dus een basis bestand wat je later een eigen naam wilt geven met "opslaan als" dan is je basisbestand dus ook naar de kloten, dat is een beetje mijn probleem
Heb je automatisch opslaan misschien aanstaan.? (menu extra: automatisch opslaan)

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1