Startpagina-achtige PHP Management systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• RoelRoel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-02 11:41
Ik vraag me af of er een website management systeem (zoals bijvoorbeeld e107 (e107.org)) bestaat met de volgende functies:

- Menuutjes met links erin die je kunt samenstellen (een beetje zoals bij startpagina)
- Mogelijkheid voor gebruikers om hun favoriete links aan een favorieten menu toe te voegen
- Meting populairste links (dat je bv een menuutje met top 10 bovenaan kunt zetten)
- Evt. op pagina waarnaar gelinkt wordt een beoordelingsmogelijkheid van de link
- Evt. mogelijkheid tot zichtbaar en onzichtbaar maken van bepaalde links (bv 18+ onzichtbaar / zichtbaar of 'Meer..' en dat je dan meer links ziet
)

Ik kan natuurlijk het zelf gaan maken. Maar ik ben nog niet zo goed in php en als het al bestaat is dat ook zo'n tijdverspilling.

Ik zal zelf even goed op http://www.cmsmatrix.org/matrix gaan zoeken. Maar ik weet niet goed hoe ik het zou moeten zoeken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Websites is niet hetzelfde als Internet; je vraag zou qua soort thuishoren in Programming & Webscripting... ware het niet dat men daar ook een policy hanteert met betrekking tot dit soort vragen. Zie P&W Beleid

Je zult dus echt zelf verder op zoek moeten gaan :)

Dit topic is gesloten.