temp sensor

Pagina: 1
Acties:

• wilfer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03-2022
Ik heb in december een 6800 le aopen gekocht bij mycom nijmegen.
Deze kaart is een revisie 3. Ik zie dat iedereen beweert dat deze kaart geen temp sensor heeft, maar mijn kaart geeft gewoon de temperatuur weer. Hij gewoon stock. Alleen heb ik met rivatuner alle pipes en een extra vertex open gezet. De temperatuur is idle 64 en stressed 75. Ook zonder de pipes open krijg ik deze waarden. Nu ik dit forum door lees, krijg ik het idee dat deze kaart geflasht is.
Mycom zal dit wel niet gedaan hebben, maar een eerdere eigenaar misschien wel. Nu mijn vraag, hoe kan ik controleren of het orginele bios in mijn kaart zit. De score van de kaart is 9450 3dmark 03.
Wilfer,
Ps.
Ik denk dat dit topic beter even naar het 6800le topic kan worden verplaatst, was ook de bedoeling.

[ Voor 8% gewijzigd door wilfer op 07-03-2005 20:32 ]

Verwijderd

je kunt de titel beter aanpassen, het gat niet echt over de tempsensor, en je hoeft ook geen 2 topics te maken ;). maar goed, bij rivatuner kun je de pipes unlocken. als je nvstrap nu eens uninstalled, wat gebeurt er dan, gaat de score dan wel omlaag?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 22:33
Huh? ik snap je niet.

Je zegt eerst dat je de pipes en vertex's hebt open gezet en dat de tempratuur gelijk is aan de tempratuur zonder extra pipe's en vertex's. Daarna zeg je dat de eigenaar de kaart misschien geflashed heeft ???

Waarom zou de kaart dan geflashed zijn?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die score is merkwaardig hoog voor een stock 6800le. Denk dat het eerder al geflasht is jah.
Je verhaal is niet erg duidelijk, het is misschien slim om in het andere topic een wat duidelijker verhaal te typen.

[ Voor 41% gewijzigd door Satch op 07-03-2005 20:43 ]

• wilfer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03-2022
STIMPPYYY schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:40:
Huh? ik snap je niet.

Je zegt eerst dat je de pipes en vertex's hebt open gezet en dat de tempratuur gelijk is aan de tempratuur zonder extra pipe's en vertex's. Daarna zeg je dat de eigenaar de kaart misschien geflashed heeft ???

Waarom zou de kaart dan geflashed zijn?
Omdat een standaard aopen geen tempeatuur laat uitlezen. En ik de temperatuur van de core hoog vindt .