Toon posts:

[XP] Windows mixer is niet te zien/vinden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jow lui,

Ik heb een groot probleem. De windows audio mixer krijg ik niet geopend, terwijl ik er zo'n fan van ben. Als ik alle drivers van mijn geluidskaart eraf gooi, krijg ik hem natuurlijk niet te zien, omdat er geen mixerapparaat is.
Als ik wel een driver installeer (ik heb er al een paar geprobeert) komt er op de startbalk wel het balkje, maar is de windows mixer gewoonweg niet te zien, en niet te maximaliseren,

Wie helpt mij uit de brand?

Willem

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt al een gelijkaardig topic geopend in [FORUM=0]forum 0[/FORUM] (SB audigy installeren onder winxp) - dat topic is nu gesloten omdat het meer in dit forum past :) Het is in ieder geval op GoT niet de bedoeling dat je topics op twee plaatsen tegelijkertijd opent :)

Verder mis ik in je topic een aantal zaken die wij wel erg belangrijk vinden. Om te beginnen is het in Windows Operating Systems verplicht dat je het OS in je topic titel zet zodat we weten welke Windows versie het is, en daarnaast zien we graag een topic titel die je probleem kort en bondig samenvat :)

Verder is het verplicht in Windows Operating Systems een duidelijke en heldere probleemomschrijving te geven - je zegt dat je de geluidsmixer niet te zien krijgt, maar betekent dat dat je hem ook niet op kan roepen van uit het 'Sounds' control panel ? Wat gebeurt er dan? Een foutmelding? Iets anders? :)

Ik pas je topic titel nog een beetje aan :)