Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik ben even van msn af geweest net maar ik kon weer gewoon inloggen. Misschien blijven proveren?
[ Voor 16% gewijzigd door aapelite op 07-03-2005 20:03 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
er speelt zich net een familiedrama af, omdat ik net 1,5 uur achter de laptop van mn broertje heb gezeten om er een worm af te krijgen
Het is een irritant virusje, dat alle online contactpersonen een geinfecteerde .pif stuurd, en als je die accepteerd ben je zelf ook de klos.
nee volgens mij is dit wat anderspven schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:04:
Staan in [rml][ MSN] Bropia-varianten (handcuffs.pif)[/rml] toevallig de symptomen beschreven?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Waarom zou je dan msn als client gebruiken? Er zijn prachtige alternatieven waar je gewoon veilig achter zit... ja kan je niet webcammen, is dat zo erg? Zo nee: weg msn dan, wrom ook niet.MoiZie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:06:
Yup, 17kb, meerdere mensen hebben hem al gestuurd, geen problemen verder hier (ik zag pif).. msn begint wel steeds slechter te worden qua virussen.. (nofi), hopen dat het in msn7 opgelost is.
* Cyphax komt overigens msn niet op.
Saved by the buoyancy of citrus
Nou ik kreeg ze met msn 7 ook hoorMoiZie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:06:
Yup, 17kb, meerdere mensen hebben hem al gestuurd, geen problemen verder hier (ik zag pif).. msn begint wel steeds slechter te worden qua virussen.. (nofi), hopen dat het in msn7 opgelost is.
Ter info, ik krijg de bestanden via trillian aangeboden, en nee ik ga niet testen of ik daarmee geinfecteerd kan worden, vast welCyphax schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:08:
[...]
Waarom zou je dan msn als client gebruiken? Er zijn prachtige alternatieven waar je gewoon veilig achter zit... ja kan je niet webcammen, is dat zo erg? Zo nee: weg msn dan, wrom ook niet.
* Cyphax komt overigens msn niet op.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Aahh, geen automatische infectie? Is ook niet de schuld van MSN ofzo, dit kan ook met ICQ bijvoorbeeld.MoiZie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:10:
[...]
Ter info, ik krijg de bestanden via trillian aangeboden, en nee ik ga niet testen of ik daarmee geinfecteerd kan worden, vast wel. * MoiZie msned via trillian
Welke oen opent dan ook een bestandje dat ie van een wildvreemde krijgt... nou MSN waarschuwt geloof ik ook voor je een bestand opent toch? Dus ach, iedereen die toch dat virus krijgt heeft 't 100% aan zichzelf te danken in dat geval.
Ik word ook platgebeld door gedupeerden
Heb ik helemaaaal geen zin in!!
Maarja, hier heb ik een oplossing van: http://securityresponse.s....html#removalinstructions
En nu loopt een scanner om de klus verder af te maken.
Rotding!
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Over het algemeen zijn de mensen die je in je lijst heb geen wildvreemden, maar kennissen of internet virenden die je iig al een keer gesproken hebt.Cyphax schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:15:
[...]
Aahh, geen automatische infectie? Is ook niet de schuld van MSN ofzo, dit kan ook met ICQ bijvoorbeeld.
Welke oen opent dan ook een bestandje dat ie van een wildvreemde krijgt... nou MSN waarschuwt geloof ik ook voor je een bestand opent toch? Dus ach, iedereen die toch dat virus krijgt heeft 't 100% aan zichzelf te danken in dat geval.
Ik kan trouwens ook niet op MSN.
Dan weet ik wat mij ook te wachten staatThe Milkman schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:16:
Mn zusje heeft em ook.
Ik word ook platgebeld door gedupeerden
Heb ik helemaaaal geen zin in!!
Maarja, hier heb ik een oplossing van: http://securityresponse.s....html#removalinstructions
En nu loopt een scanner om de klus verder af te maken.
Rotding!
Ik ga vast oefenen... "dan had je niet blind op openen moeten drukken, ezel", roep jij dat een paar keer tegen je zusje?
Ik ga absoluut niet de deur uit voor dit soort onzin, dat weet ik vast.
Wat moet je hier toch in godsnaam tegen doen... hier helpen de beste beveiligingen niet tegen.. ja de optie om executables te starten weghalen. Krijgt MS weer geklaag.
[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 07-03-2005 20:19 ]
Maar alle 4 de filetransfers waren gecancelled
MSN was hier trouwens gewoon online, totdat ik met mijn domme hoofd in het kader van dit topic even probeerde of hij wilde reconnecten... hij geeft dus aan dat de service tijdelijk onbeschikbaar is
[ Voor 31% gewijzigd door Xander op 07-03-2005 20:22 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik vind het trouwens wel verdacht stil op msn
Zie ondertitel
Verder heb ik nog niks van een virus ofzo ontvangen. Ook nog geen een bestand verzonden, dus daar zal het niet aan liggen.
[ Voor 24% gewijzigd door Drawer op 07-03-2005 20:24 ]
Verwijderd
Ja, heel erg stil, al mijn online contactpersonen zeggen niks meer.Denman89 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:21:
Ik kreeg 'm ook van een vriendinnetje van me, gewoon geopend maar norton begon te loeien.
Ik vind het trouwens wel verdacht stil op msn
Ik heb trouwens de worm van de pc af gekregen zonder de removal tool:
-Ad-aware
-Hijackthis
-Housecall
-Panda virusscanner.
En toen pas was tie weg.
Een vriend van me heeft het probleem ook...
Ik kreeg daarnet een waarschuwing van Norton Internet Security dat een trojan op mijn laptop wilde install.
Weet niet als dat ook via msn komt..:?
dus ik dacht accepteren enzo
maar toen ik erop klikte opende ie een site enzo
waar zogenaamd een foto moest verschijnen, maar dat gebeurde niet
ineens sloot mcafee af, ad-watch en spy sweeper enz enz allemaal af
ik opnieuw opstarten en toen deed alles weer normaal.....maar op msn komen is wel moeilijk
ik zit er nu wel op maar voor hoelang......
heb ook een virus scan uitgevoerd maar niets gevonden
zelfde met spy sweeper en ad-aware maar niets gevonden !!!
It ain't stupid if it works!
Niks aan de hand lijkt me
Of zijn er nog mensen die niet online kunnen komen?
(en dan heb ik het niet over de mensen die door een virus niet online kunnen komen)
[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 07-03-2005 20:26 ]
Verwijderd
//
edit: nope
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 20:26 ]
ik kon dus net ook niet op msn komen.. maaar nu kan ik dus wel weer op msn.. alleen niet alle berichten komen aan. en ik heb geen virus troep geaccepteerd_RoD_ schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:25:
Of zijn er nog mensen die niet online kunnen komen?
(en dan heb ik het niet over de mensen die door een virus niet online kunnen komen)
[ Voor 6% gewijzigd door nonan op 07-03-2005 20:28 ]
nu doet ie het weer
Verwijderd
Excuses, en een waarschuwing voor posters om dat niet na te doen!
Verwijderd
Je kon niet meer na command promp en bij cd komen lukte niet alles sloot zomaar af. en je krijgt soms van die meldingen met N00b
Op internet zoeken erover lukte niet als jke iets met virus intikte sloot de venster zich automatisch af.
Dus heb ik een vriend gevraagt die even mij een bestandje sturen ervoor
deze link http://www.trendmicro.com/ftp/products/tsc/tsc.zip die heb k gelijk opgeopent en opgeslagen..
en hierna was het opgelost
Blijkbaar kan je daar geen bestanden mee ontvangen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
SA > BV
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Misschien een tipje voor andere mensen die er last van hebben?
Verwijderd
Ik heb het virusje ook(Althans, mijn zus heeft het, maarja, je weet hoe dat gaat he?)en er staat in een txt-tje bij dat iemand stom is en moet ophouden de wereld van bropia te redden. Ook als ik ga scannen kom ik op een ander soort worm uit.
Wat gewoon werkt is het opstarten in veilige modus met netwerk en dan een (online)virusscanner eroverheen halen.
Ik moet wel toegeven, hordes mensen hebben hem geaccepteerd, dat had ik niet verwacht. Of is het tegenwoordig normaal om met een engelse zin van 'check this' en dan vervolgens een linkje of een transfer een gesprek te openen?
En buiten dat, waarom zou ik iets openen zonder enig idee wat erachter zit(Geen extensie checken enzo)?
Naja, digibetisme gooien we het maar op.
Ja, leuk en aardig, heb dat virus ook, maar als ik er op klik, die link van jouw, komt er te staan dat ie de site nie kan vinden
Kijk eens in je hostfile als daar niets vreemd instaat, zoals:Ep0ss schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:52:
[...]
Ja, leuk en aardig, heb dat virus ook, maar als ik er op klik, die link van jouw, komt er te staan dat ie de site nie kan vinden. Hoe kom ik hier van af, want ik voel me zo kut door da kromme virus
O1 - Hosts: 64.233.167.104 www.symantec.com
O1 - Hosts: 64.233.167.104 www.sophos.com
O1 - Hosts: 64.233.167.104 www.mcafee.com
O1 - Hosts: 64.233.167.104 www.viruslist.com
...
O1 - Hosts: 64.233.167.104 uk.trendmicro-europe.com
? Die link werkt hier gewoon hoor, ik kan hem gewoon downloadenEp0ss schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:52:
[...]
Ja, leuk en aardig, heb dat virus ook, maar als ik er op klik, die link van jouw, komt er te staan dat ie de site nie kan vinden. Hoe kom ik hier van af, want ik voel me zo kut door da kromme virus
Verwijderd
Ja, dat doet dat virus dusID-College schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:58:
[...]
? Die link werkt hier gewoon hoor, ik kan hem gewoon downloaden