Toon posts:

Nieuw MSN virus!!

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen ! Er is op msn een virus. Het werkt zo: Er word een bestandje gestuurd en de naam is zo iets van y lesbain girl frend of crazy frog kill by train of zie my topless en Open deze bestanden niet! het zien virussen die je pc naar de kloten helpt. Als je hem heb wordt hij naar je hele msn lijst verstuurt ! en die sturen hem ook weer door ! dus let er op ! ! ! !

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Oke!!!!!!!!!one

Maareuh, hoe kom je aan deze info dan?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:52

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En dit soort dingen komen elke week wel een keertje voorbij. Een tweaker heeft de waarschuwing niet nodig en weet toch wel dat je niks vaag via msn moet accepteren ;)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
toch aardig van je hoor ;)

modje: je moet een beginne tweaker te vriend houden :>
geintje tog :D

[ Voor 63% gewijzigd door DutchTSE op 07-03-2005 19:32 ]

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:27
Hey die had ik vorige week nog :Y)

offtopic:
ow dacht dat het HK was :?

[ Voor 37% gewijzigd door Speedener op 07-03-2005 19:32 ]

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
We zitten hier wel op gathering of TWEAKERS hoor, die merken dat zelf waarschijnlijk ook wel ;)
Maar goed, je hebt wel gelijk. Heb ze ook al zien langskomen op mn msn van wat non-tweakers :P Zijn .pif files, met soortgelijke namen als die jij noemt ja.

Ik verwacht dat ze automagisch contactschermen met je online contacts openen en die pif file sharen onder custom namen..

Niet accepten dus, sim-pel.

[ Voor 3% gewijzigd door geez op 07-03-2005 19:34 ]

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17
Ik heb ook al 3 van die bestanden naar me toegestuurd gekregen vanavond.
Heb alleeen de eerste geaccepteerd, maar niet geopend, ik wou eerst weten wat het was, maar dat wou de afzender mij niet vertellen.
Heb het bestand wel gescand met AVG-7.0 free edition (Up-2-date) maar die vond geen virussen.
Toch heb ik hem (gelukkig) uit wantrouwen niet geopend.
Het is trouwens een bestand van 17kb..

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Past meer in dit draadje denk ik;
[rml][ MSN] Bropia-varianten (handcuffs.pif)[/rml]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Holy shit dude!
Thanks voor de tip! :*)
8)7

Verwijderd

Mijn zusje heeft het zojuist geopend. Comp volledig plat, alles met het woordje "virus" wordt afgesloten (virusprogramma/installer/sites met info/windows dir/ctrl-alt-del/zoeken). Gelukkig werkt mijn comp nog prima maar vrees wel enigzins voor verspreiding over het netwerk.

Is er al een fix voor?

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Nogmaals: ga naar [rml][ MSN] Bropia-varianten (handcuffs.pif)[/rml], en je zal daar zeker en vast je antwoord terugvinden..

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:41:
Mijn zusje heeft het zojuist geopend. Comp volledig plat, alles met het woordje "virus" wordt afgesloten (virusprogramma/installer/sites met info/windows dir/ctrl-alt-del/zoeken). Gelukkig werkt mijn comp nog prima maar vrees wel enigzins voor verspreiding over het netwerk.

Is er al een fix voor?
Ja, gisteren is er een update uitgebracht, genaamd: 'het gezonde verstand' ;)
Oftewel, wees slim en open geen bestanden van mensen die je niet kent of iemand niet heeft aangekondigd jou iets te sturen! En open zeker geen bestanden die zo heten: ' y lesbain girl frend of crazy frog kill by train of zie my topless' :P

[ Voor 11% gewijzigd door JnX op 07-03-2005 19:45 ]

Verwijderd

Zag het zojuist, had replyscherm echter al een minuut of 10 open staan (terwijl ik nog even wat informatie zocht) en je antwoord dus niet gezien. :D Thanx

• GH45T
  • Laatst online: 19:13
Kreeg hem net ook toegestuurd, had daarvoor al het topic gelezen hier (gelukkig :D) open sowieso nooit dit soort bestanden. Heb hem op 3 computers gezien, mijn zus heeft hem geopend en ik weet niet welke naam hij daar had (ga ik zodadelijk even uitzoeken) op mijn laptop was het bestand Jennifer Lopez van 17 kB en op mijn server was het Mona Lisa wants her smile back van 17 kB.

edit:

imiddels ook al als Topless in Mini Skirt! lol.pif gesignaleerd @ huize GH45T :(

[ Voor 12% gewijzigd door GH45T op 07-03-2005 19:46 ]

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 11:33

the-spawn

.: Dark Storm :.

Mijn zusje is ook getroffen.

ow dacht ze."Leuk een foto van een vriend van me" NOT dus

Hoop dat ik over het netwerk wat kan scannen en het op kan lossen.

Edit:
3min scan - 4 virussen - W32.serflog.A

In haar mijn ontvangen bestanden stond een Jennifer Lopez.
Ook bij het opstarten een melding dat FORMATSYS.exe geblokkeerd werd.

[ Voor 39% gewijzigd door the-spawn op 07-03-2005 19:50 ]

• _Ernst_
  • Laatst online: 23-08 15:21

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:41:

Is er al een fix voor?
Dan is ie iig al vervelender dan die handcuffs.pif, die deed, op messenger afsluiten en doorsturen na, niks bijzonders dacht ik.

Ik heb hem iig nog niet gehad, verbazingwekkend :+

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg het virus zelf toe gestuurd en veel andere mensen hadden het zelfde. Als je het ''virus'' opend dan gaat hij allemaal dingen openen en wijzigen maar precies weet ik het niet, had snel me pc uitgezet!
Maar is er in de ''Forum Index'' geen categorie waar je virusus kan melden zal misschien wel hanidig zijn?!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie alle hierbovenstaande reacties; en ook dit topic:

[rml][ MSN] Bropia-varianten (handcuffs.pif)[/rml]

:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.