Toon posts:

Iemand Alice al gespeelt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vet-ass game. Ik ben nu eindelijk voorbij dat nare bos gedeelte. Mooiste uit het spel vind ik tot nu toe Vale of Tears.
Wat vinden jullie van de game?
Ik vind het een meesterwerk.

Verwijderd

is't'rall?

hmmz misschien ff kopen :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Al lang hoor :)

Vind er niks aan, te "traag" al dat gelul, ben niet verder gekomen dan dat eerste level, zonde van de tijd.

Flickr | Lego collectie

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Prachtig spel :)

Die-hard Brexiteer

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als het een shooter is op een Q3-engine wil het nog niet zeggen dat het er het zelfde uitziet en speelt als Q3!

Een beetje diepgang vind ik niet mis hoor, dan duurt het maar wat langer.

www.nintendocasemods.com

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
P'cies, daarom is Alice (IMHO) ook een kick-ass game.. (ik heb hem GEKOCHT, go figure). Ik vond "through the looking glass" het indrukwekkendst (gebied na de Tweedles en voor de Mad Hatter), een simpelweg ijzingwekkende "drukkende" sfeer, met al die spiegels, insane children en lekkere achtergrondmuziek. Zeer goed afgewerkt over het algemeen (gedetaileerd).

• Speedy
  • Nu online
Ik heb niks tegen diepgang ofzo, en ben ook geen hardcore *hugh* *hugh* speler (oftewel Quaker), speel zelf HLDM (dus graphics boeien me voor geen hol ;)), maar ben nu bezig met Project IGI....gaat ook veel tijd in zitten, maar met Alice, tsja mmmmm nee niet mijn game, heb het zowiezo al niet op 3e persoons spellen en ik kon die conversaties niet skippen, na 3 x zelfde gelul aangehoord te hebben vond ik het wel geoeg :)

Maar anderen vinden em wel tof, prima toch? (ik had er zelf misschien te hoge verwachtingen van)

Flickr | Lego collectie

• boekenbon
  • Laatst online: 30-08-2023
Heb hem net gespeeld en ik werd een beetje moe van de bestuuring en het geklets van die figuren. Heb hem na 15 minuten weer uitgezet. Is niet mijn type spel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben volgens mij bijna bij dat level: "Through the looking glass". Ik ben nu in dat schaak-kasteel. Maar echt een stoer spel!
BTW, alle conversaties zijn te stoppen met ESC behalve die met het konijn.

• lytjepole
  • Laatst online: 09:53

lytjepole

Schier?

klinkt interessant, maar bestaat er ook een speelbare demo van alice?
zoja, url? please pretty please!

edit: typo

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• Freak_NL
Ja hoor: hier

Demo is 60 meg ofzo...

• lytjepole
  • Laatst online: 09:53

lytjepole

Schier?

tnx
60meg moet kunnen, lang leve chello!

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ken iemand me helpen? Ik ben nu in dat doolhof met al die kaartwacheters, geloof dat het royal maze heet. Na een tijdje zie je links een drukknop, voor je een hek, en rechts een teleporter. Dan zie je dat (coole, rare) mannetje van links van de knop, recht de teleporter in lopen. Je moet dus op die knop gaan staan om dat hek te openen. Maar die blijft niet lang genoeg open. Dus waar is dat ventje heen, of moet ik er wat anders op zetten?

Steam

• Freak_NL
Gewoon achter dat bankschroef-door-hoofd jochie aan! door de teleporter waar hij ook doorsprong, als je hem vind volgt hij je automitisch weer naar die drukplaat. :)

Da's trouwens de eerste van drie maze's (met hun bijbehorende torens), daarna mag je weer spelen met grote vriend Jabberwock...

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
TENX ;) gaat het binnenkort weer ff proberen :)

Steam

Verwijderd

Nog een manier om langs de drukknop te komen. Zet de tijd stil met de klok en ren erlangs :P

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 15:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
TENX ;) gaat het binnenkort weer ff proberen :)
das slim bed8! :)

ALICE RULEZ BIGTIME...
Pagina: 1