Ik heb sinds vandaag adsl vab speedlinq 3down en 1up geloof ik. Er zit een wireless router tussen smc barricade g 2804wbr. Maar nu heb ik het probleem dat ik niet in mijn ADSL modem kan komen om porten open te zetten. heb het ip 192.168.1.1 al geprobeerd en 192.168.1.254 maar daar kwam niks uit. Ook heb ik de router er tussen uitgehaald maar dat hielp ook niks.... iemand een idee hoe ik de porten kan openzeten in mijn modem?
Er moet een directe link zijn tussen de copperjet en je pc middels een cross-utp kabel. Daarna kan je (afhankelijk van je firmware en je profiel) in de interface komen via 172.19.3.1. Wel eerst je tcp instellingen veranderen naar 172.19.3.X en 255.255.0.0 subnet.
btw, je hoeft niet gelijk na 2 uren al een topic te kicken.
btw, je hoeft niet gelijk na 2 uren al een topic te kicken.
[ Voor 11% gewijzigd door Blisterin_Bull op 07-03-2005 20:12 ]
Binnen twee uur !?!?! 't Is hier geen online "ik moet een antwoordhebben en wel NU!" vraagbaak natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:00:
helemaal niemand?!?!
De CJT810 (afhankelijk van welke revisie en welke firmware) is bij de R4 versies (sowieso 5.xx firmware) bereikbaar op 172.19.3.1 admin/admin.
De CJT810 R1 (met de snelheids lampjes) kan 4.xx firmware hebben dan heeft deze [b]geen[b] webinterface en is (bijna altijd) alleen bridged of 5.xx firmware en dan zelfde als hierboven het verhaal.
Je hebt een modem en een router. Dus waarom wil je dan in je modem porten forwarden? Die doet niets behalve doorgeven immers (bridge).
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
ik ben een beetje ongeduldig ja!bjck schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:50:
[...]
Binnen twee uur !?!?! 't Is hier geen online "ik moet een antwoordhebben en wel NU!" vraagbaak natuurlijk
De CJT810 (afhankelijk van welke revisie en welke firmware) is bij de R4 versies (sowieso 5.xx firmware) bereikbaar op 172.19.3.1 admin/admin.
De CJT810 R1 (met de snelheids lampjes) kan 4.xx firmware hebben dan heeft deze [b]geen[b] webinterface en is (bijna altijd) alleen bridged of 5.xx firmware en dan zelfde als hierboven het verhaal.
Je hebt een modem en een router. Dus waarom wil je dan in je modem porten forwarden? Die doet niets behalve doorgeven immers (bridge).
Ik heb dus De CJT810 R1 (met de snelheids lampjes) heb het geprobeerd het modem direct aan mn laptop te hangen maar hij vond geen pagina dus zal het wel firmware 4.XX zijn..Als ik in azureus porttesting doe zeg hij NAT error terwijl de port gewoon openstaat in de router ik had hiervoor nergens last van met chello.. nog meer tips?!!
Alle informatie die te bedenken is staat ook op de pagina van speedyron
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1