Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] Topic titel te lang error bij gebruik aanhalingstekens

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht op 'titel te lang' en ik kon geen relevante topics vinden

Ik heb zojuist dit topic gemaakt: Mag jij van de baas niet "Instant Messengen"? Check This :D

Die titel is zo goed als de maximale lengte van een titel. Origineel had ik ipv de ", de ' gebruikt. Echter verschijnt dan de error dat de titel te lang is, omdat er een stuk of drie ampampamp's ipv elke ' verschijnen. Uiteraard is de totale string dan te lang.

Dit lijkt me een bug mbt de afhandeling van ' in de topictitel?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Mjah niet echt een bug; zo werkt het nou eenmaal :P

We converten alle html-chars (dus een <, &, " etc.) naar hun encoded variant om html-ellende te voorkomen. Dat wordt ook in de DB bewaard en dus kan er niet meer dan 60-chars in, met aftrek van wat er voor de encoding nodig is.

Maw: niet te fixen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Hoewel je eigenlijk wel een optie zou kunnen inbouwen waarbij de single quote niet wordt omgezet naar een entity. Een single quote heeft an sich geen speciale betekenis in SGML, het is enkel dat sommige mensen single quotes gebruiken als delimiter voor attributen in HTML (wat toegestaan is) in plaats van double quotes, maar in de GoT templates is dat niet het geval...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.