| [CM]E-Buc |
| Inleiding |
Na een aantal custom case topics gelezen te hebben hier @ GoT, toch maar de knoop doorgehakt en zelf begonnen aan een eigen case. Mijn voorkeur ging uit naar een aluminium kubus die vooral flink wat ruimte moest hebben binnenin zodat hij nog een aantal upgrades mee kan gaan. De afmeting van deze kast is 44 x 44 x 44 cm |
| Het bouwen |
Hier zie je een plaatje waarbij het materiaal voor het frame al op maar is gezaagt Daarna ben ik begonnen met het lassen van het frame voor de kubus. (Ikzelf niet maar ons pa heeft het voor mij gelast Natuurlijk moest er ook een oplossing worden gevonden voor het Hd-rekje en voor het rek waarin de dvd/cd brander komt te zitten: Hier zie je de rekjes op hun plaats. Hier zie je alvast in grote lijnen de set-up Hier zie je de achterkant, de backtray komt van een oude P1 kast Droogstellage van het gaas wat voor de fans komt te zitten @ front Natuurlijk is een kast niet compleet zonder window En als laatste komen hier nog een paar foto's van de pc in actie |
| Kosten |
Aluminium frame: € 45,00 Aluminium platen € 15,00 Wieltjes € 2,70 (x4) MDF platen € 3,00 Gaas: gratis, had ik nog liggen. Plexiglas voor windows: gratis Totaal: € 73,80 |
| Specs |
Mobo: Abit NF7-S Proc: 2600+ XP-M Graka: MSI 6800 (16,6) Voeding: OCZ 470Watt Mem:786 DDR-Ram * TankiEEE dankt El-Snorro voor het bedenken van een goede naam voor het project Hier een indecatie, zodat je ziet hoe groot de kast is. Ik weet het, hij is echt enorm groot (en zwaar |
[ Voor 10% gewijzigd door TankiEEE op 07-03-2005 18:23 . Reden: Update ]
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11