Gisten toch de knoop maar doorgehakt en een Canon EOS 20D gehaald. Nu vanochtend even wat foto's geschoten in de op dit moment uitgestorven jachthaven Noordschans (vlakbij Moerdijk). 200 foto's in een uurtje, lijkt me een mooie oogst
. Hieronder een kleine selectie.
Dit is de allereerste keer dat ik met deze camera gewerkt heb, en zelfs de eerste keer dat ik überhaupt met een spiegel reflex gefotografeerd heb. Tips en commenaar zijn dus heel erg welkom!
1) Gecropped & photoshop autolevels, autocontrast, autokleur en blauw kleurenfilter.

2) Gecropped & photoshop autolevels, autocontrast, autokleur.

3) Genomen op de macro-stand. Verder alleen gecropped.

4) Klein stukje gecropped (i.v.m. rood onderstel wat niet mooi uitkwam), photoshop autolevels, autocontrast, autokleur en blauw kleurfilter.

5) Alleen gecropped.

6) Gecropped en helderheid verlaagd. Daarna een blauw kleurfilter gebruikt.

7) Ja... ik weet dat er eigenlijk maar 6 mogen, maar ik wil deze eigenlijk ook wel even laten zien. Ik hoop dat het een niet al te groot probleem is... Deze is een stukje gecropped, autolevels, contrast en kleur.

Iets grotere versies zijn ook te bekijken door te klikken, sommige kon ik helaas niet veel groter maken door de begrenzing van 200 Kb van Picserver.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
.
Dit is de allereerste keer dat ik met deze camera gewerkt heb, en zelfs de eerste keer dat ik überhaupt met een spiegel reflex gefotografeerd heb. Tips en commenaar zijn dus heel erg welkom!
1) Gecropped & photoshop autolevels, autocontrast, autokleur en blauw kleurenfilter.

2) Gecropped & photoshop autolevels, autocontrast, autokleur.

3) Genomen op de macro-stand. Verder alleen gecropped.

4) Klein stukje gecropped (i.v.m. rood onderstel wat niet mooi uitkwam), photoshop autolevels, autocontrast, autokleur en blauw kleurfilter.

5) Alleen gecropped.

6) Gecropped en helderheid verlaagd. Daarna een blauw kleurfilter gebruikt.

7) Ja... ik weet dat er eigenlijk maar 6 mogen, maar ik wil deze eigenlijk ook wel even laten zien. Ik hoop dat het een niet al te groot probleem is... Deze is een stukje gecropped, autolevels, contrast en kleur.

Iets grotere versies zijn ook te bekijken door te klikken, sommige kon ik helaas niet veel groter maken door de begrenzing van 200 Kb van Picserver.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 17:42 . Reden: typo ]