Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[sms.ac] account deleted maar ontvang nog steeds smsjes

Pagina: 1
Acties:

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Mijn vriendin heeft afgelopen week zo'n invitation gekregen van sms.ac
Ik denk dat vele van jullie die ook wel eens in z'n mailbox heeft ontvangen. http://www.sms.ac
Ze krijgt nu de hele tijd smsjes van mensen die met haar in contact willen komen. Dat is iets dat ze dus _absoluut_ niet wil.
Ze heeft ingelogd op sms.ac en heeft haar account verwijderd. Dit is al een paar dagen geleden gebeurd en nógsteeds ontvangt ze smsjes van hun!
Als ik voor haar probeer in te loggen dan krijg ik de melding dat haar account is ge-cancelled. Hoe komt ze van deze dienst af?
25ct p.o.b voor iets waar je niet van af komt: KASSA :(

[ Voor 1% gewijzigd door likkepot op 07-03-2005 17:33 . Reden: typo ]

nikszolekkeralss.exe

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
provider opbellen en zeggen dat je ongewenste betaal smsjes krijgt, dan stoppen zij het gespam, ik dacht dat je dan ook nummer moest opgeven, maar ik zou aller eerst gewoon ff bellen.

btw heb je STOP teruggesmst naar die sms.ac figure??

succes!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Ja zo'n beetje alle mogelijke combinaties teruggesmst. STOP SMS STOP SMSAC STOP SMS OFF etc.
Denk je dat KPN die smsjes kan stop zetten?

nikszolekkeralss.exe

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

likkepot schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:57:
Ja zo'n beetje alle mogelijke combinaties teruggesmst. STOP SMS STOP SMSAC STOP SMS OFF etc.
Probeer het ook eens met "CANCEL".
Denk je dat KPN die smsjes kan stop zetten?
Zeker weten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 20:13

gws24

Thinking is hard!

STOPALL naar 3111 geprobeert? zie ook hier

edit:
BTW eerste hit met google als je zoekt op 'sms+ac+cancel' :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door gws24 op 07-03-2005 18:35 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 22:23

The Legend

*Plop*

Ik blijf ook mailtjes krijgen van mensen die mij willen inviten, maar ook van mensen die ik al meer dan 3 jaar niet meer gesproken heb (van de middelbare school bv.). Volgens mij is dat sms.ac gewoon een pure spam fabriek, kan me niet voorstellen dat zoveel mensen mij in hun telefoon willen hebben :+

Ik ben toch malle pietje niet!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
mensen zijn gewoon dom bezig. Er wordt daar om je hotmail username en password gevraagd, je gaat dan toch niet zomaar dat opgeven op een niet betrouwbare site of ben ik nou gek

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:03

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

jozy schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:45:
mensen zijn gewoon dom bezig.
Daar zijn het mensen voor.
Er wordt daar om je hotmail username en password gevraagd, je gaat dan toch niet zomaar dat opgeven op een niet betrouwbare site
Password vind ik ook een beetje gek.
of ben ik nou gek
Het één sluit het ander niet uit :+

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ze gebruiken gewoon heel slim de complete adresboeken van al die mensen die hun hotmail account en PW opgeven..... ben je mooi klaar mee

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
En je komt er niet vanaf, ik heb ze inmiddels in mijn spam folder gezet en dus direct door laten sturen naar de trash. Maar inderdaad ook ik kom mensen tegen waar ik ooit in een donkerbruin verleden communicatie mee heb gehad.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Pagina: 1