[NSTM] Lost topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Al een half jaar loopt er in Nstm een topic over de serie Lost, zoals wel bekend is. De serie is al vorig jaar begonnen in de VS en sinds afgelopen vrijdag wordt het ook op Net5 uitgezonden.

Dit heeft als gevolg dat je nu 2 discussies door elkaar heen krijgt, wat heel irritant is. Er wordt al in het topic door diverse mensen voorgesteld om 2 aparte topics ervan te maken. Maar hier is in de thread nog niet door een mod op gereageerd.

Ik heb geen idee of iemand dit al eerder onder de aandacht heeft gebracht, maar mij lijkt het zeer zinvol om er 2 topics van te maken iniedergeval. Dan heeft iedereen gewoon zijn discussie en niemand heeft last van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Je stelt dus hetzelfde voor als ook met Startrek enterprise is gebeurt (dacht ik). Imho is het een goede oplossing voor een populaire serie en dus topics die hard lopen. Maar het lijkt me niet wenselijk dat dit voor iedere serie gaat gebeuren want elke serie komt eerder uit in amerika. In hoeverre het wel wenselijk is voor Lost kan ik niet beoordelen want ik ken de serie niet en weet ook niet hoe populair die is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hij is aardig populair in de VS althans ik geloof iets van 18 miljoen kijkers de laatste ep. Dat is veel voor een serie.

Natuurlijk is het niet wenselijk om dat voor iedere serie te doen, maar zoals het nu gaat lijk met het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:36
Heeft een topicreport niet geholpen? Of is dat niet geprobeerd?

Het lijkt me wel een goed idee om te splitsen trouwens :)

[ Voor 7% gewijzigd door TRON op 07-03-2005 18:02 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
TRON schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:02:
Heeft een topicreport niet geholpen? Of is dat niet geprobeerd?
Ik heb het via een TR voorgesteld gistermiddag, maar daar is voor zover ik kan zien nog niet iets mee gedaan. Ik ben overigens voor een splitsing, want dat scheelt heel wat irritaties die ontstaan doordat mensen het nu ineens weer gaan hebben over afleveringen die wij (that is, de mensen die Lost al vanaf het begin in de VS kijken) allang hebben gehad. Ik ben dus voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
gws24 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:21:
Je stelt dus hetzelfde voor als ook met Startrek enterprise is gebeurt (dacht ik). Imho is het een goede oplossing voor een populaire serie en dus topics die hard lopen. Maar het lijkt me niet wenselijk dat dit voor iedere serie gaat gebeuren want elke serie komt eerder uit in amerika. In hoeverre het wel wenselijk is voor Lost kan ik niet beoordelen want ik ken de serie niet en weet ook niet hoe populair die is.
Met star trek en 24 gaat het volgens mij per seizoen. Is hier niet het geval, maar ik vind wel dat er een uitzondering gemaakt kan worden ;)

* LifeTecH is dus voor de splitsing :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:15

Steffie

Opaque

Na overleg is besloten dat er wel een tweede topic kan worden gestart voor de uitzendingen die op een in Nederland te ontvangen zender worden uitgezonden. Twee topics over dezelfde serie is overigens wel een absoluut maximum. Het is al vrij onzinnig om twee keer over dezelfde serie te bespreken en ik mag toch hopen dat het geen gewoonte gaat worden.

Ik ga geen reacties afsplitsen naar een nieuwe topic. Als iemand even een topic start en daarbij in de titel vermeld dat het de uitzendingen op Net5 betreft dan zullen de reacties vanzelf wel komen.

Overigens vind ik een topicreport een vreemde manier om naar de mening van een moderator te vragen. Het kost onnodig veel moeite om daar op een persoonlijke manier op te reageren, daarnaast lijkt het me beter wanneer users in overeenstemming met elkaar tot een oplossing komen, dan dat een moderator een beslissing moet nemen. Dit omdat het onmogelijk is om alle users tevreden te stellen op dit punt.

[ Voor 27% gewijzigd door Steffie op 08-03-2005 01:48 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Steffie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 01:45:
Overigens vind ik een topicreport een vreemde manier om naar de mening van een moderator te vragen.
Er is een subtiele scheiding tussen het vragen van een mening en het doen van een suggestie. :)
Het kost onnodig veel moeite om daar op een persoonlijke manier op te reageren, daarnaast lijkt het me beter wanneer users in overeenstemming met elkaar tot een oplossing komen, dan dat een moderator een beslissing moet nemen.
Dus als veel users vinden dat er een derde topic moet komen, of een vierde, of een vijfde, dan mogen ze dat in overleg met elkaar, zonder tussenkomst van een moderator, gewoon doen? Lijkt me niet echt een succesvol idee eerlijk gezegd. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:15

Steffie

Opaque

Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik bedoel dat er in ieder geval een discussie plaats kan vinden waaruit een suggestie naar voren komt. Of die suggestie in goede aarde valt bij ons als moderators is een tweede. Wanneer zo'n suggestie wordt gesteund door vrijwel iedereen, dan is het behoorlijk onwaarschijnlijk dat ik het daar niet mee eens ga zijn. In dit geval zijn er ook genoeg users op te noemen die niet achter het idee van meerdere topics staan.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1