Toon posts:

Win2000 primaire domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage op een bassischool en heb de hele dag achter een pc aan PHP zitten werken.
Toen merkte ik dat er via VNC iemand op mn pc probeerde te komen. ik heb deze toen uitgeschakeld en probeerde toen via de server erachter te komen wie het was.

Nu kon ik vanaf de pc waar ik zat niet meer naar de server komen wat de hele dag had gewerkt.
Omdat ook outlook vast liep besloot ik opnieuw op te starten.

Tot het inlog scherm ging alles goed maar zodra ik probeerde inte loggen kreeg ik de melding:
Kan u niet aanmelden in het domein omdat uw computer ontbreekt in het primaire domein of omdat uw wachtwoord niet goed is.

Het eerste wat ik toen heb gedaan is via een laptop en C$ mn htdocs veilig gezet.
Ook heb ik al gekeken voor een paar forums hierover. Ik kwam toen deze thread tegen: http://gathering.tweakers...36446///primaire%2Cdomein

Aangezien ik alles al uit die thread heb geprobeerd en nog steeds niet kan inloggen vraag ik dus hulp. Ik kan morgen natuurlijk wel de pc opnieuw installeren maar dit probleem ben ik al 2 keer bij ons in het bedrijf tegen gekomen. Toen heb ik de pc`s geghost omdat ik niet veel tijd had om het uit te zoeken.

Alvast bedankt

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-05 16:52

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

een of andere slimmerik heeft op de pc waar jij zit vnc gezet, een wachtwoord ingesteld en het ip opgeschreven.
Via een viewer van vnc heeft hij zo gemakkelijk alles kunnen zien.
Je zou eens kunnen kijken of je het installeren van programmas niet dicht kunt zetten.
Je moet ze iig minder rechten gaan geven.

[ Voor 1% gewijzigd door DDemolition op 07-03-2005 16:43 . Reden: typfout ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Topicstarter
DDemolition schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:41:
een of andere slimmerik heeft op de pc waar jij zit vnc gezet, een wachtwoord ingesteld en het ip opgeschreven.
Vnc hebben we als admins zelf geinstalleerd en ook alleen wij als admins kunnen het programma gebruiken.

alleen als je via het ip van de server naar de server connect en dan vnc gaat gebruiken kun je overal komen. Ik weet precies hoe vnc werkt vandaar dat ik het gelijk heb uitgeschakeld.