Ik heb een probleem, ik wil een MD omzetten naar mp3,
hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet,
Ik heb een kabel ( 2 X tulp naar 1 mini jack)
de tulpjes zitten in mn MD deck en de mini jack in mn headphone ingang.
ik gebruik de programma's Peak en sound studio.
Het lukt alleen maar niet omdat ik mijn Mic nergens kan muten, waardoor al het omgevingsgeluid wordt opgenomen..
ik heb bij systeemvoorkeuren > geluid > het invoervolume helemaal naar links gezet maar hij slaat nog steeds uit.
bij het selecteren van een apparaat voor geluidsinvoer kan ik alleen voor interne microfoon kiezen.
Bij audio/midi configuratie kan ik ook niks aanpassen..
heeft er iemand nog een suggestie oid ??
alvast bedankt!
ik gebruik OSX op een Powerbook, 533 mhz processor, 20 gig HD, 512 mb intern, de Microfoon zit dus intern, mijn powerbook heb ik meestal op mn schoot, soms staat ie op een zwart tafeltje in de huiskamer ongeveer 80 cm van de grond..
wat zijn jullie streng trouwens
ik hoop dat het zo wat duidelijker is..
hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet,
Ik heb een kabel ( 2 X tulp naar 1 mini jack)
de tulpjes zitten in mn MD deck en de mini jack in mn headphone ingang.
ik gebruik de programma's Peak en sound studio.
Het lukt alleen maar niet omdat ik mijn Mic nergens kan muten, waardoor al het omgevingsgeluid wordt opgenomen..
ik heb bij systeemvoorkeuren > geluid > het invoervolume helemaal naar links gezet maar hij slaat nog steeds uit.
bij het selecteren van een apparaat voor geluidsinvoer kan ik alleen voor interne microfoon kiezen.
Bij audio/midi configuratie kan ik ook niks aanpassen..
heeft er iemand nog een suggestie oid ??
alvast bedankt!
ik gebruik OSX op een Powerbook, 533 mhz processor, 20 gig HD, 512 mb intern, de Microfoon zit dus intern, mijn powerbook heb ik meestal op mn schoot, soms staat ie op een zwart tafeltje in de huiskamer ongeveer 80 cm van de grond..
wat zijn jullie streng trouwens
ik hoop dat het zo wat duidelijker is..