Toon posts:

[XP] Na herinstallatie kloksnelheid en RAM verkeerd herkend*

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmorgen windows XP incl SP2 opnieuw geinstalleerd op mijn Acer Aspire 1315 (=1310) laptop. Voor de reinstall had ik 1024m RAM en 2.6 gHz. Nu herkent ie slechts 480mb RAM, en de processing is varieert iedere keer dat ik kijk tussen de 779mHz en 1.86 gHz. Zover ik weet heb ik alle drivers geinstalleerd, en is er hardwarematig niets veranderd.
Wat kan er fout gegaan zijn?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zie je in de bios en tijdens de post wel de goede kloksnelheid en hoeveelheid RAM?

Hier op GoT doen we in ieder geval altijd zelf wat vooronderzoek alvorens we een topic openen. Lees hierover Registratievoorwaarden en faq nog even goed door :)

Ik pas nog even de topictitel aan, zodat je OS vooraan tussen blokhaken staat conform Windows Operating Systems - Policy :)

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 07-03-2005 16:21 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
hmz de problemen lijken nu meer hardwarematig dan softwarematig te zijn; ik zal een ander topic openen in Hardware forum. Deze kan wel dicht denk ik. bedankt in ieder geval.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah, ik zie liever dat je voortaan even vraagt je topic te laten verplaatsen of iets dergelijks, dit is wat slordig :)

In ieder geval - dit topic kan dicht, nog even een linkje naar je nieuwe topic: [rml][ acer notebook] geheugen verdwenen[/rml]

Dit topic is gesloten.