Toon posts:

dualview on startup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Nvidia Quadro NVS is de videokaart, en een samsung lcd tv.

Nu zou ik graag willen dat de pc opstart en ook meteen de dualview tussen de twee beeldschermen..
deze optie kan ik nergens vinden en helaas ook geen sneltoets of iets dergelijks. Het apparaat word overigens herkend als een 'Samsung' en niet als een TV nu is dit geen probleem maar ik kan namelijk wel aangeven met één toets dat hij moet staan als 'crt & tv' maar dat is dus ook geen optie..

Iemand een idee?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43
Ik volg je eerlijk gezegd niet helemaal precies maar met de nVidia drivers kun je instellen hoe je 't zaakje wilt hebben: dualview, spanned, clone en ook welke primair en secundair is. Even in je nVidia opties kijken zou ik zeggen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
't volgende bedoel ik idd beetje vaag net:

Ik wil dus graag dat zodra mijn pc opstart dat dualview ook meteen word ingeschakeld zonder dat ik eerst wat handelingen moet verrichten voordat ik dualview op mijn lcd tv wil krijgen...

MIsschien zo iets duidelijker...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee??????

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Wat voor dualview wil je hebben? extended (bureaublad over twee schermen verdeeld), cloned (2x hetzelfde) Probeer anders een progje als ultramon maar in de nview settings van je videokaart kan je dat ook direct instellen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-08 08:00

Dentheman

Zie signature

1. Nieuwste drivers downloaden
2. Bureaublad --> eigenschappen --> instellingen --> je videokaart --> et voila, een schermpje waarmee je het allemaal in kan stellen 8)

Zie ondertitel

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-07 05:58

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Bij mij werkt m'n secundaire monitor direct bij het opstarten. Geen extra drivers voor nodig, ook geen extra programma's. Gewoon er voor zorgen dat m'n 2de scherm aan staat als m'n computer aan gaat. Als je afsluit met dual view aan, en je hebt je scherm dus aan staan als je op start, dan zou hij in princiepe het scherm direct als 2de monitor moeten zien en gewoon aansturen.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung LCD tv. En een gewone compaq monitor..

Ik kan toch echt niet vinden in nvidia settings dat hij zodra de pc opstart meteen al dualview activeerd. Dualview heeft maar een optie en dat is dualview, dat is geen spanned of cloned. Gewoon dualview...

Ook als de tv aangesloten is bij het opstarten gaat ie niet automatisch dualview activeren.
Maar als de optie in nvidia zit, zou iemand mij dan kunnen vertellen hoe ik dit kan activeren?

Ultramon kan ik die optie ook niet in vinden overigens..

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 23:38
ik ken die samsung niet, maar zit er geen andere ingang op die samsung? dvi-aansluiting? dan zou ik die gebruiken

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm aangesloten met een DVI kabel

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Welke windows?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

oenick, ik zou je met klem op de volgende twee dingen willen wijzen:

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en
GoT Huisregels

Wees duidelijk, zet al je specs op een rijtje, beschrijf exact wat je wilt, want dat is vooralsnog onduidelijk, geef aan waar je zelf op gezocht hebt en wat je gevonden en geprobeerd hebt.

Als deze info ontbreekt in je volgende post zal deze topic wegens te weinig info en inzet dicht moeten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1