Phocus plasmatv bij Makro

Pagina: 1
Acties:

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02 11:01
http://www.phocuselectronics.com/lanq/nl/plasma/42.php

Deze plasma (zie link boven voor specificaties) aan 1699 euro. Is dit het wagen waard of koop je rommel? Het bedrag is wel heel laag. :P

Verwijderd

Ik zou het persoonlijk nooit doen, behalve als hem in actie kon zien. Een tv is gewoon heel erg gevoelig, je kijkt er elke dag naar en dat 5 a 10 jaar! Ik geef liever dan een hoop meer uit waaraan ik een hoop plezier beleef. Ik zeg dus niet dat deze slecht is....maar bij tv's is goedkoop wel erg vaak duurkoop (vooral bij plasma/lcd)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Plus het feit dat ik nogal slechte verhalen hoor over de garantie bij de macro, zou ik zeggen; zoek even verder...

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:15
Niet echt een heel uitgebreide topicstart he? :z

Je hebt al een poging gedaan trouwens? :Z
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1014750/

Maar goed... ik ben nooit zo'n fan van een niet zo bekend merk... vooral niet bij tv's.. en al helemaal niet over plasma's te spreken haha ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02 11:01
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:27:
Ik zou het persoonlijk nooit doen, behalve als hem in actie kon zien. Een tv is gewoon heel erg gevoelig, je kijkt er elke dag naar en dat 5 a 10 jaar! Ik geef liever dan een hoop meer uit waaraan ik een hoop plezier beleef. Ik zeg dus niet dat deze slecht is....maar bij tv's is goedkoop wel erg vaak duurkoop (vooral bij plasma/lcd)
Ik heb hem enkele dagen geleden zien spelen naast andere en ook duurdere plasmatv's. Ik zie eigenlijk geen verschil in beeldkwaliteit. Ik heb ook van Phocuselectronics de info ontvangen dat hun schermen ook in sommige Philipsen en LG's zitten. Dit laatste heb ik ook in sommige forums kunnen lezen.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 14:21

paradoXical

The ParadoX

etienne1 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:14:
[...]

Ik heb hem enkele dagen geleden zien spelen naast andere en ook duurdere plasmatv's. Ik zie eigenlijk geen verschil in beeldkwaliteit. Ik heb ook van Phocuselectronics de info ontvangen dat hun schermen ook in sommige Philipsen en LG's zitten. Dit laatste heb ik ook in sommige forums kunnen lezen.
Hier geef je tenminste nuttig commentaar.

Een aantal jaar geleden was ik in een zaak voor de aankoop van een nieuwe TV. We hebben onder meer BO bekeken. Op de vraag waarom er bijvoorbeeld philips beeldbuizen gebruikt werden had de verkoper alleen een lulverhaal over de verwerking van het signaal naar deze beeldbuis toe. Uiteindelijk gaat het bij dit soort merken om de afwerking en het design.

Een minder merk hoeft zeker niet onder te doen voor bv merken als sony.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Pagina: 1