Ik heb hier een pc staan die sinds 3 dagen super traag is. Toen win XP PRo er nog op stond met SP2 gaf taakbeheer aan dat er 100% cpu gebruikt was. Geen raar process oid. die dit veroorzaakt en de pc kon toch leeg dus hop opnieuw installeren.
Maar nu, bij het installeren van win XP pro is de pc nog steeds tergend langzaam (blijkbaar geen software probleem dus) het copieren van de installatiebestanden van de cd duurt minimaal 1 tot 1,5 uur. het is een AMD athlon op 1400 MHz met 256 MB en 60 GB ata HD mobo: asus a7v-vm
hij heeft het dus tot 4 dagen geleden goed gedaan.
Al geprobeerd:
mobo gereset (dmv battarij 10 minuten eruit)
ander geheugen
andere harddisk
alle extra meuk eruit (netwerkkaarten ed.
andere cd speler
HD op ide2 interface aangesloten
zonder cd speler opgestart
Ik heb geen ander mobo of cpu liggen om te testen of een van deze kapot is maar mischien dat iemand zoiets al eens heeft meegemaakt en weet wat het kan zijn.
Maar nu, bij het installeren van win XP pro is de pc nog steeds tergend langzaam (blijkbaar geen software probleem dus) het copieren van de installatiebestanden van de cd duurt minimaal 1 tot 1,5 uur. het is een AMD athlon op 1400 MHz met 256 MB en 60 GB ata HD mobo: asus a7v-vm
hij heeft het dus tot 4 dagen geleden goed gedaan.
Al geprobeerd:
mobo gereset (dmv battarij 10 minuten eruit)
ander geheugen
andere harddisk
alle extra meuk eruit (netwerkkaarten ed.
andere cd speler
HD op ide2 interface aangesloten
zonder cd speler opgestart
Ik heb geen ander mobo of cpu liggen om te testen of een van deze kapot is maar mischien dat iemand zoiets al eens heeft meegemaakt en weet wat het kan zijn.