Toon posts:

Mijn Samsung Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de 1100DF , laat als hij uitstaat een groot plusteken zien in het midden omringt door 2 ringen. Het lijkt dus alsof er iets ingebrand staat maar ik dacht dat dat met de huidige monitoren niet meer kon?

Verder bevindt zich een olieachtige waas over het scherm. Dus ook als hij uitstaat dan zie je het nog beter. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen? Hij valt nog binnen de garantie periode.

Alvast bedankt.

Verwijderd

contact opnemen met Samsung zou ik zeggen ;)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Alle schermen kunnen inbranden. Zelfs nieuwe TFT schermen :)
En heb je dit vanaf het begin of is die monitor al en paar jaar oud?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit pas, naja het begint pas op te vallen, hij is ongeveer 1 jaar oud!

Maar die Samsung zijn gare gasten want de eerste monitor die ik had was ook niet goed en dat duurde 3 keer omruilen en weer repareren totdat ik uiteindelijk een nieuwe kreeg!

Dus ik hoop dat het een probleem is waar ze meteen een nieuwe voor sturen!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 21:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm, even een opmerking... welkom op GOT, maar als je een topic aanmaakt, kies dan een duidelijke topictitel en geef ook wat meer info in je post.
En met reacties als "gare gasten" kunnen wij helemaal niets zonder onderwbouwing.
Zie ook hier: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Als je TFT scherm 1 jaar oud is, krijg je denk ik geen nieuwe meer ;) tenzij jij meer garantie hebt gekregen?

[ Voor 47% gewijzigd door n00bs op 07-03-2005 15:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is een CRT monitor

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor mijn titel, en de term gare gasten onderbouw ik dus, er was dus iets goed mis met mijn scherm (fabrieksfout die beeldbuis was niet goed afgesteld) en tot 3 keer toe repareerde ze hem zogenaamd maar meteen bij aansluiten bleek al dat hij nog steeds faulty was. Toen heb ik alles opgeschreven en fotos gemaakt van unreal shots waar je het zag en toen EINDELIJK kreeg ik een nieuwe. Je gaat mij niet vertellen dat ze die fout in het scherm daar tot 3 keer niet gezien hebben.
Pagina: 1