Toon posts:

[Digitale camera Aldi] Wat vinden jullie hiervan?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aldi heeft vanaf 9 maart een digitale camera in de aanbieding. Zie www.aldi.nl.
Wat vinden jullie van deze aanbieding? De specs zien er goed als ik zo zie. Vraag me af of er een plastic of glaze lens inzit, zou je zoiets kunnen controleren? Of kun je dat niet zien of voelen?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:14:
Aldi heeft vanaf 9 maart een digitale camera in de aanbieding. Zie www.aldi.nl.
Wat vinden jullie van deze aanbieding? De specs zien er goed als ik zo zie. Vraag me af of er een plastic of glaze lens inzit, zou je zoiets kunnen controleren? Of kun je dat niet zien of voelen?
[rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc] deel 3[/rml]

8)7 8)7

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Even de sticky's bovenaan dit subforum lezen had je een topic openen gescheeld, rjh :) In Fotografie Policy staat het volgende over Aldi-cams:
Vragen over Aldi/Medion/Trust/e.d. 'budget' cams: deze komen regelmatig voor, helaas. Het zijn vaak 5 of 6 MP-digicams (interpolated pixels) met een zwakke lens en beperkte kwaliteit/houdbaarheid. Dergelijke digicams zijn 'leuk speelgoed' maar niet serieus te nemen als echte camera. Neem dus de tijd om je te oriënteren op camera's van echte cameramerken die al jaren in het vak zitten. Je betaalt wat meer, maar je krijgt veel meer :). Het mag duidelijk zijn dat dergelijke topics hier in Fotografie niet serieus worden genomen en zullen dan ook gesloten worden.
Vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.