Toon posts:

Nero kan niet meer on the fly (dvd) kopieren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een gekopierde dvd moet overnemen doe ik altijd gewoon 4 of 6 speed on the fly.
Dit heeft al een paar honderd keer foutloos gewerkt. Maar als ik dat nu ineens doe dan gaat het mis.
Normaal is een dvd in zo'n 8 minuten klaar, Nu duurt dat 30 minuten op 4 speed aangezien de brander (3500AG) de hele tijd blijft knipperen. Ook gaat de brander zijn buffer meter helemaal door het lint. Het enigste wat ik me kan herinneren wat ik gedaan heb ik nero updaten naar 6.6.0.8 Nu heb ik weer mijn oude versie kunnen vinden en die er weer opgezet 6.6.0.3 maar dit mocht niet baten.
Wie heeft er een idee wat er mis kan zijn. Ik gebruik Windows MCE 2005 NL.
Ook gaat mijn pc erg traag tijdens het branden(zelfde als bij 100% usage)
Terwijl ik normaal bij een dvd op 6x branden gewoon hl2 kan gaan spelen aangezien ik ruim voldoende cpu speed heb en bij on the fly geen hd gebruik.
De plextor dvd-rom zit op primary master en de nec zit op sec master.
De 720 gig schijven zitten op sata(raid) aansluitingen.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
heb je misschien andere dvd's ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee gewoon altijd platinum gehad.
Ik zie het probleem nu Cpu gebruik stijgt naar 50%
Maar dit is dus gewoon 100% aangezien de HTT de 2de 'cpu' zit op 0%
Ik snap niet waarom 3.5ghz 100% gebruikt moet worden De muis gaat ook heel schokkerig.
Ik zie als ik ctrl alt delete niets staan van veel cpu kracht gebruikt (zelfs nero niet, 6%)
Maar het gebeurt wel tijdens nero!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:21:
Nee gewoon altijd platinum gehad.
Ik zie het probleem nu Cpu gebruik stijgt naar 50%
Maar dit is dus gewoon 100% aangezien de HTT de 2de 'cpu' zit op 0%
Ik snap niet waarom 3.5ghz 100% gebruikt moet worden De muis gaat ook heel schokkerig.
Ik zie als ik ctrl alt delete niets staan van veel cpu kracht gebruikt (zelfs nero niet, 6%)
Maar het gebeurt wel tijdens nero!
does virus en spy/adaware scan...

Verwijderd

Topicstarter
??????? Ik wou wel bij het probleem blijven.
Mijn systeem wordt elke dag gescanned door mij op allerlei dingen onder ander ad/spyware.

Ik merk dat het kopieren vanaf de dvd-rom naar mijn hd 100% vraagt dus het probleem ligt dus iets verder dan nero alleen merk ik nu

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou wel bij het probleem blijven.
Mijn systeem wordt elke dag gescanned door mij op allerlei dingen onder ander ad/spyware.

Ik merk dat het kopieren vanaf de dvd-rom naar mijn hd 100% vraagt dus het probleem ligt dus iets verder dan nero alleen merk ik nu

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle controllers gewist uit apparaatbeheer en de chipset drivers na de reboot er nog eens overheen gegooid. Hij zegt dat de controllers niet meer geinstalleerd kunnen worden aangezien de drivers niet voor dit systeem gemaakt zijn ?!?!
Maar een dvd branden haal ik nu wel 8speed On The Fly vreemd hoe het zo gekomen is.

Mod-break:

Dit is een kick binnen 24 uur, gelieve dit niet meer te doen. Zie ook de GoT-netiquette #not-done. Heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien. Ga niet zo snel schoppen en gebruik ajb. de edit knop als je iets wilt toevoegen wanneer er nog niemand heeft gereageerd :)

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 07-03-2005 16:13 . Reden: kick ]

Pagina: 1