Als ik een gekopierde dvd moet overnemen doe ik altijd gewoon 4 of 6 speed on the fly.
Dit heeft al een paar honderd keer foutloos gewerkt. Maar als ik dat nu ineens doe dan gaat het mis.
Normaal is een dvd in zo'n 8 minuten klaar, Nu duurt dat 30 minuten op 4 speed aangezien de brander (3500AG) de hele tijd blijft knipperen. Ook gaat de brander zijn buffer meter helemaal door het lint. Het enigste wat ik me kan herinneren wat ik gedaan heb ik nero updaten naar 6.6.0.8 Nu heb ik weer mijn oude versie kunnen vinden en die er weer opgezet 6.6.0.3 maar dit mocht niet baten.
Wie heeft er een idee wat er mis kan zijn. Ik gebruik Windows MCE 2005 NL.
Ook gaat mijn pc erg traag tijdens het branden(zelfde als bij 100% usage)
Terwijl ik normaal bij een dvd op 6x branden gewoon hl2 kan gaan spelen aangezien ik ruim voldoende cpu speed heb en bij on the fly geen hd gebruik.
De plextor dvd-rom zit op primary master en de nec zit op sec master.
De 720 gig schijven zitten op sata(raid) aansluitingen.
Dit heeft al een paar honderd keer foutloos gewerkt. Maar als ik dat nu ineens doe dan gaat het mis.
Normaal is een dvd in zo'n 8 minuten klaar, Nu duurt dat 30 minuten op 4 speed aangezien de brander (3500AG) de hele tijd blijft knipperen. Ook gaat de brander zijn buffer meter helemaal door het lint. Het enigste wat ik me kan herinneren wat ik gedaan heb ik nero updaten naar 6.6.0.8 Nu heb ik weer mijn oude versie kunnen vinden en die er weer opgezet 6.6.0.3 maar dit mocht niet baten.
Wie heeft er een idee wat er mis kan zijn. Ik gebruik Windows MCE 2005 NL.
Ook gaat mijn pc erg traag tijdens het branden(zelfde als bij 100% usage)
Terwijl ik normaal bij een dvd op 6x branden gewoon hl2 kan gaan spelen aangezien ik ruim voldoende cpu speed heb en bij on the fly geen hd gebruik.
De plextor dvd-rom zit op primary master en de nec zit op sec master.
De 720 gig schijven zitten op sata(raid) aansluitingen.