Ik heb een spindel DVD's gekocht...Compass DVD+R. Maar wanneer ik zo'n DVD in mijn DVD brander stop reageerd hij niet. Ik krijg niet zo'n quickstart dingetje van XP, ik zie hem ook niet in ''Deze Computer'' staan. Wanneer ik hem in een ander station stop...mijn DVD rom heb ik precies het hetzelfde probleem. Wat zou er hier fout zijn...?
en als je hem in je brander doet en dan via bijv nero opent en kijkt wat die aangeeft?spydrone schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:07:
Ik heb een spindel DVD's gekocht...Compass DVD+R. Maar wanneer ik zo'n DVD in mijn DVD brander stop reageerd hij niet. Ik krijg niet zo'n quickstart dingetje van XP, ik zie hem ook niet in ''Deze Computer'' staan. Wanneer ik hem in een ander station stop...mijn DVD rom heb ik precies het hetzelfde probleem. Wat zou er hier fout zijn...?
ps welke brander heb je? en welke firmware?
[ Voor 9% gewijzigd door andreict op 08-03-2005 07:46 ]
Pioneer DVD-RW DVR_K13AS (LAPTOP) standaard firmware 1.11, en wanneer ik een DVD in mijn DVD brander of speler stop. Gebeurt er niks, ik kom niet eens aan Nero toe *maar daar ziet hij hem ook niet staan. Andere DVD's trouwens wel...andreict schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:10:
[...]
en als je hem in je brander doet en dan via bijv nero opent en kijkt wat die aangeeft?
ps welke brander heb je? en welke firmware?
[ Voor 24% gewijzigd door spydrone op 09-03-2005 16:22 ]