Weet iemand of er een mogelijkheid is alle gebruikers in XP te laten zien onder een gebruiker met beperkte rechten?
Het aanmeld scherm is trouwens in klassieke stijl getoond en kan dus daarom niet alle gebruikers zien!
Ja dat is mogelijk. Dat had je zelf ook wel kunnen vinden door even in te loggen met zo'n account en computerbeheer te openen 
Hier op GoT doen we zelf altijd eerst wat onderzoek voordat we een topic openen. Uit de topicstart haal ik niet wat je allemaal al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Zou je de topicstart met de editknop rechtsbovenaan nog even willen aanvullen? zie daarover ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy.
Ik pas de titel nog even een klein beetje aan zodat het OS tussen [] vooraan staat.
Ook wijzigen we altijd het bericht hier als er binnen 24 uur meer info is. Zou je daar ook even op willen letten? thanks!
Hier op GoT doen we zelf altijd eerst wat onderzoek voordat we een topic openen. Uit de topicstart haal ik niet wat je allemaal al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Zou je de topicstart met de editknop rechtsbovenaan nog even willen aanvullen? zie daarover ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy.
Ik pas de titel nog even een klein beetje aan zodat het OS tussen [] vooraan staat.
Ook wijzigen we altijd het bericht hier als er binnen 24 uur meer info is. Zou je daar ook even op willen letten? thanks!
IDD onderzoek is gedaan zij het dat een vriend van mij zo heeft lopen kloten dat hij alleen nog maar als gebruiker met beperkte rechten kan inloggen.sanfranjake schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:03:
Ja dat is mogelijk. Dat had je zelf ook wel kunnen vinden door even in te loggen met zo'n account en computerbeheer te openen
Je kan helemaal niet meer inloggen onder een admin-account?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Nee niet mogelijk. Alleen onder account met beperkte rechten. Mijn 'MATTI'' zij dat het gebeurde toen hij zijn pc herstartte... hmm jaja. Misschien toch maar een formattering doorheen gooien.TRON schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:09:
Je kan helemaal niet meer inloggen onder een admin-account?
Als je op geen admin-account meer kan inloggen, dan heeft het nog weinig zin om het systeem te gebruiken, lijkt me. Tenminste, in zoverre, dat je geen controle meer over je systeem hebt.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Gebruik even 'ntpasswd' ([google=ntpasswd]) hiermee kan je de naam zien van de standaard account met administrator rechten, en hiervan het password resetten en ook un-disablen enzo
Pagina: 1