Wat ga ik ermee doen?
- Programmeren, denk aan PHP & C++ ( compilen kan via m'n PC, dat is geen pre )
- Afbeeldingen maken & bewerken, denk aan Photoshop
- Office dingen
- Af en toe wat gamen, denk aan CS: Source, Half Life 2 ( dit moet wel lopen, maar 1600x1200 met 4x AF & 16x AA is allemaal niet nodig. Lekker lopen is voldoende )
Wat moet ie ( niet ) hebben?
- OS is niet vereist, Linux distro's zijn toch gratis en anders installeer ik m'n Windows daar ook gewoon op
- Wireless lan niet vereist, wel leuk als extra, maar een kaartje als uitbreiding kan altijd nog.
- LAN is wel vereist, ik moet de laptop via 'n UTP kabeltje aan mijn eigen/school's netwerk kunnen hangen.
- De accu moet wel een tijdje meegaan, dat gamen energie zuipt snap ik dat telt dan ook niet mee.
Wat mag ie kosten?
De prijs moet gewoon zo laag mogelijk, een prijs noemen is hierbij niet nodig.
Vraagjes
- Welke zouden jullie mij aanraden?
- Waarom?
- Specs?
- Programmeren, denk aan PHP & C++ ( compilen kan via m'n PC, dat is geen pre )
- Afbeeldingen maken & bewerken, denk aan Photoshop
- Office dingen
- Af en toe wat gamen, denk aan CS: Source, Half Life 2 ( dit moet wel lopen, maar 1600x1200 met 4x AF & 16x AA is allemaal niet nodig. Lekker lopen is voldoende )
Wat moet ie ( niet ) hebben?
- OS is niet vereist, Linux distro's zijn toch gratis en anders installeer ik m'n Windows daar ook gewoon op
- Wireless lan niet vereist, wel leuk als extra, maar een kaartje als uitbreiding kan altijd nog.
- LAN is wel vereist, ik moet de laptop via 'n UTP kabeltje aan mijn eigen/school's netwerk kunnen hangen.
- De accu moet wel een tijdje meegaan, dat gamen energie zuipt snap ik dat telt dan ook niet mee.
Wat mag ie kosten?
De prijs moet gewoon zo laag mogelijk, een prijs noemen is hierbij niet nodig.
Vraagjes
- Welke zouden jullie mij aanraden?
- Waarom?
- Specs?