Ik heb sindskort een nieuwe PC die ik in mijn oude kast wilde zetten (Aopen HQ08), maar deze kast werd vanbinnen te warm, extra fans kunnen erin maar eigenlijk bovenin waar het probleem niet is.
Ik heb het volgende:
Athlon 64 3000+
6600GT
Maxtor DM10 200GB
MSI K8N NEO2 Platinum
Tagan 380W, goede voeding, alleen weinig luchtafvoer.
2 wat oudere witte drives (die ik achter een klep wil wegwerken)
Ik heb de volgende kasten op t oog, zonder PSU en met een klep:
Coolermaster Wavemaster Zilver (ca. 130 euro incl. verzending)
Coolermaster Cavalier 3 Zilver (ca. 65 a 70 euro incl. verzending)
Thermaltake Tsunami.
Ik dacht eerst aan de Tsunami, maar ik lees ook vrij veel berichten dat de stevigheid niet zo geweldig is, ik ben juist een stevige gewend.
De Wavemaster is steviger, maar nogal duur en ik denk lawaaierig met 3x 80mm fans, helaas geen 120mm Fan.
De Cavalier 3 is misschien net iets minder gelikt dan de Wavemaster, maar zeker niet onaardig. Hij heeft geen verwijderbare moederbord tray zoals de wavemaster maar de Tsunami heeft dat ook niet.
Verder wat reviews gelezen over de Cavalier3 en die waren vrij postief eigenlijk. Het mooiste is de prijs.. ongeveer de helft van een Wavemaster. Hij heeft 1x 120 mm Fan aan de achterkant en 1x 80mm aan de voorkant. Wat me wel opviel is dat de 80mm intake-fan nogal is afgedicht aan de voorkant.
Ik lees weinig over de Cavalier 3, is het wat?
Ik hoor graag wat meningen
Ik heb het volgende:
Athlon 64 3000+
6600GT
Maxtor DM10 200GB
MSI K8N NEO2 Platinum
Tagan 380W, goede voeding, alleen weinig luchtafvoer.
2 wat oudere witte drives (die ik achter een klep wil wegwerken)
Ik heb de volgende kasten op t oog, zonder PSU en met een klep:
Coolermaster Wavemaster Zilver (ca. 130 euro incl. verzending)
Coolermaster Cavalier 3 Zilver (ca. 65 a 70 euro incl. verzending)
Thermaltake Tsunami.
Ik dacht eerst aan de Tsunami, maar ik lees ook vrij veel berichten dat de stevigheid niet zo geweldig is, ik ben juist een stevige gewend.
De Wavemaster is steviger, maar nogal duur en ik denk lawaaierig met 3x 80mm fans, helaas geen 120mm Fan.
De Cavalier 3 is misschien net iets minder gelikt dan de Wavemaster, maar zeker niet onaardig. Hij heeft geen verwijderbare moederbord tray zoals de wavemaster maar de Tsunami heeft dat ook niet.
Verder wat reviews gelezen over de Cavalier3 en die waren vrij postief eigenlijk. Het mooiste is de prijs.. ongeveer de helft van een Wavemaster. Hij heeft 1x 120 mm Fan aan de achterkant en 1x 80mm aan de voorkant. Wat me wel opviel is dat de 80mm intake-fan nogal is afgedicht aan de voorkant.
Ik lees weinig over de Cavalier 3, is het wat?
Ik hoor graag wat meningen