XS4all newsserver brak?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb sinds de hardware storingen bij de newsservers van xs4all, constant problemen met alles wat ik binnenhaal... bijna elke file is wel incompleet, missend etc etc. Dit had ik daarvoor zelden, maar nu echt altijd.

Zelfs met alle extra par files kom ik meestal een paar 100 tot 1000 blocken tekort :?
Hebben anderen ook dit probleem bij de xs4all newsserver?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Heb inderdaad de laatste tijd ook veel incompletes. Daarvoor nooit inderdaad. Hoop dat het snel wordt opgelost. :)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wellicht kun je dit beter ook op de nieuwsgroepen van xs4all (xs4all.general ofzo) bespreken?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:27
leuk_he schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:05:
Wellicht kun je dit beter ook op de nieuwsgroepen van xs4all (xs4all.general ofzo) bespreken?
Het lijkt me eerlijk gezegd - zonder te kijken - dat het daar al helemaal volstaat met klachten...

Maja, ik ben al sinds dat je ook als xs4all klant gelimiteerd wordt op snelheid een beetje uitgekeken op newszilla, het gaat wel harder achteruit de laatste tijd heb ik het idee ja...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Beetje jammer, aangezien de server van xs4all altijd 1 van de betere was. Ik dacht zelf dat wanneer de retentie voorbij zou zijn, daarna alles wat weer gepost zou worden weer goed zou zijn... maar die retentietijd is al ruim 3x voorbij.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Self reflection is the school of wisdom

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:27
Ok. En de link met dit topic is :?

[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 07-03-2005 19:26 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik had ook al t idee dat de kwaliteit van de server achteruit ging, ben daarom maar overgestapt op een betaalde nieuwsserver (eweka) niet al te duur en ik kan vaak af zonder par files of maar een paar reparatiebestandjes...
een ander voordeel is dat je bij die pay-servers vaak ook de volle download-snelheid trekt...

[ Voor 6% gewijzigd door DoD Cerberus op 07-03-2005 19:36 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 15:59

Pietertje

The Rock

Newzilla is een experimentele news server. Hier test xs4all nieuwe hardware op uit, en die vliegt er soms uit wat incompletes veroorzaakt.

De oplossing hiervoor is simpel, neem een tweede account bij een newsserver die een bepaald download quotum heeft, zoals bijvoorbeeld astranews. Voor 10$ heb je hier een 25GB download quotum dat blijft staan zolang je het niet opmaakt. Neem vervolgens een download programma dat prioriteiten aan newsservers toe kan kennen, zoals bijvoorbeeld newsleecher en stel astranews als tweede newsserver in. Newsleecher haalt dan alle missende posts van astranews af. En dan blijkt dat je met zo'n 25GB quatum echt maandenlang zo niet een jaar vooruit kunt.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Vandaag weer gaan downen, en weer alles incompleet en bestanden die die niet kan vinden
kan iemand eens testen of die dit kan vinden en downloaden "kipmetballuh"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Heel vervelend, maar dit is een zaak voor xs4all support. Daarnaast is er een aglemeen nieuwsserver-topic. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.