Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 23:14
Hoi,

In mijn auto heb ik helemaal geen ontvangs met m'n Leadtek Bluetooth GPS muis..
Ik heb de hele auto doorzocht maar ik kan geen plek vinden waar ik wel ontvangst heb..

nu zat er vroeger in de auto een externe dag antenne op. deze hebben ze bij de verkoop weggehaalt.
nu ben ik op zoek naar zo'n zelfde antenne zodat ik dat gat weer kan gebruiken en perfect ontvangst heb.

maar op de pda shop's online kan ik alleen soort van plak antenne's vinden die je dan op je carroserie moet plakken, zelf denk ik dat dat het probleem niet oplost...

de antenne die erop zat was er eentje voor een telefoon. zou je dat soort externe antenne's ook voor GPS hebben?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

er bestaan van die haaienvinnen, die zie je meestal bij BMW, die hebben GPS, tvtuner, radio en veel meer, maar die kosten ook wel wat :D

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Flex heeft gelijk.

Ze zijn er ook los en zijn redelijk aan de prijs omdat er nogal wat eisen aan het duplexfilter worden gesteld. Zo´n gps antenne heeft een 30dB versterkertje nodig en tegelijkertijd staat er een 2W GSM op dezelfde antenne te tetteren.

zoiets dus http://www.gsm-modem.de/gps-gsm-antenna.html (erg mooi dingetje, prijs staat er niet bij)
hier http://www.roundsolutions.com/gsm-antenna/index.htm kost hij 55 euro, da´s inkoopsprijs

[ Voor 13% gewijzigd door caipirinha op 07-03-2005 14:18 ]

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kan zijn dat je auto warmteisolerend stuff in de ruiten heeft ingebouwd. Meestal zit er een "gat" achter de achteruitkijkspiegel.

Alors.