De allerbeste ATI RADEON x850

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Tweakers,

Even een vraagje.. heb al gezocht maar kon mijn antwoord niet vinden (standaart openingszin ;))

Ik wil z.s.m een ATI RADEON x850 kopen, maar je hebt deze in veel verschillende uitvoeringen en veel verschillende merken.
In het verleden heb ik wel eens gemerkt dat ATI kaarten van verschillende merken ook echt verschillende prestaties hadden.

Mijn vraag is simpel.
Welke ATI RADEON x850 is het beste? (prijs maakt niet uit, 2x dvi zou wel ideaal zijn)

En tevens las ik net op de frontpage dit artikel over de RS480 chipset.
Ik ben toch altijd wel PRO ati geweest. Heb momenteel Nforce4 chipset met ATI RADEON 9700 pro.
Maar het lijkt me natuurlijk beter om bij een ATI GPU ook een ATI chipset te nemen.
Dus welk moederboard raden jullie mij aan bij de beste ATI RADEON x850? (natuurlijk rekening houdend met PCI-e en 939 socket, want ik wil ook nog 64bit gaan)

Prijs maakt niks uit..
Prestatie wel ;)

Greetz

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk, vergelijk en maak zélf een keuze.

Je bent een Tweaker of niet.

ARME AOW’er

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Guardian Angel schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:33:
Kijk, vergelijk en maak zélf een keuze.

Je bent een Tweaker of niet.
haha.. ik ben een onzekere tweaker ;)
Kijk en vergelijk is makkelijk.. maar ik hoopte eigelijk dat jullie wat ervaringen zouden delen.
Iets kopen is makkelijker als je weet dat veel mensen het goed vinden ;)
Hier moeten toch genoeg TWEAKERS zitten die mij kunnen zeggen wat ik NIET moet kopen?

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 23:12

HellBeast

Oh My GoT!

Ik denk dat het merk niet zo heel veel uitmaakt.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Zowel Guardian Angel als HellBeast hebben gelijk: je zal zelf moeten kiezen, en tussen merken zit vaak alleen verschil in bijgeleverde software/games, prijs, en kabels en dergelijke.
Hier moeten toch genoeg TWEAKERS zitten die mij kunnen zeggen wat ik NIET moet kopen?
Daar is V&B niet voor bedoeld, het is hier geen adviesgroep :) Lees gewoon wat topics in VB over de verschillende x850's, en maak je keuze: er zijn geen slechte merken meer op dat gebied :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.