Toon posts:

DivX, Op Archos Gmini 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen,

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een mp3/divx/xvid speler gekocht van 20 gig. Een zie in het topic speler. Nu is het probleem dat als ik een avi bestand op die speler zet en ik hem afspeel het beeld vertraagd loopt met het geluid. Ik heb met virtual dub geprobeerd alles recht te trekken door directstream aan te zetten bij video en bij audio precies hetzelfde op 1 frame per seconde.
Nog steeds hetzelfde, sterker nog het loopt nog trager dan dat het liep. Is er iets om dit alles recht te trekken of weet iemand waar het aan kan liggen. De archos Gmini 400 draait op windows mediaplayer 9 en is niet up te graden. Ik heb zo geen ideeen meer, misschien dat het converten van avi naar mpeg 4 werkt, wat me sterk lijkt, werkt dit wel welke software kan ik daar het beste voor gebruiken

bedankt

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

EnnaN

Toys in the attic

volgens mij is deze hint (van een andere site) wel belangrijk:
Try to reincode the video with the Archos Divx encoder (downloadable on their main site).
I had the same problem with videos that were not encoded especially for the device.
heb ik vaker gehoord, dat je sommige videos met reencoden..

sig

Verwijderd

Topicstarter
EnnaN schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:44:
volgens mij is deze hint (van een andere site) wel belangrijk:

[...]

heb ik vaker gehoord, dat je sommige videos met reencoden..
daar kan ik nix op vinden als ik de klantenservice bel van archos zeggen ze mij de film te encoden met virtal dub. Misschien dat jij weet welke software zij dan bedoelen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:46:
[...]

daar kan ik nix op vinden als ik de klantenservice bel van archos zeggen ze mij de film te encoden met virtal dub. Misschien dat jij weet welke software zij dan bedoelen?
Is hier uberhaupt iemand al uit, is er een programma om te decoden? Of hoe werkt dat WAV ADPCM koppelen aan een video bestand. Ik kan met virtual dub exporteren naar wav maar als ik dat weer toevoeg aan de film wordt mijn film 8 gig. Dit is niet de bedoeling, weet iemand een oplossing

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 18:51 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

http://www.archos.com/dow...id=j2232o24byfy232bkff4yc

Ik neem aan dat ze de video recorder bedoelen van deze site?